Office Manager / Customer Service Manager

Consilium Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívna a organizačná podpora chodu kancelárie - office management
- prijímanie a starostlivosť o klientov/návštevy
- telefonická, emailová a osobná komunikácia s klientmi, vrátane zahraničných spoločností
- koordinovanie a organizovanie práce HR asistentiek
- organizovanie a logistika vzdelávacích aktivít, meetingov a klientskych akcií
- logistika prenájmu priestorov spoločnosti interným a externým klientom
- ponuka produktov a služieb spoločnosti
- spracovanie a evidencia poštovej agendy spoločnosti a klientov
- práca s internou databázou, aktualizácia údajov, prieskum trhu, research
- vedenie hotovostnej pokladne spoločnosti, zber podkladov pre účtovné oddelenie, práca s účtovným systémom
- objednávanie tovaru a kancelárskych potrieb, správa skladového hospodárstva, fakturácia
- preklady dokumentov z/do anglického jazyka

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť sebarealizácie
- práca v príjemnom prostredí
- jazykový kurz

Informácie o výberovom konaní

Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom o zamestnanie. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich uvedené požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.

Pošlite nám motivačný list, v ktorom bližšie vyjadríte Vašu motiváciu pre prácu v oblasti ľudských zdrojov. Svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom a anglickom jazyku zašlite v elektronickej forme na emailovú adresu [email protected].

Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte, aby spoločnosť Consilium Consulting s.r.o., spracovávala Vaše osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, t.j. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Spoločnosť zaoberajúca sa personálnym poradenstvom, vzdelávaním, školeniami, rozvojom a službami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. ročná skúsenosť na pozícii Office Manager
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - NUTNÁ
- príjemné vystupovanie
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- zodpovedný, spoľahlivý a samostatný prístup k práci
- schopnosť zvládať viac priorít naraz
- odolnosť voči stresu
- časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Consilium Consulting, s.r.o. je poradenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti executive search a poradenstva v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Spoločnosť sa zameriava prevažne na obsadzovanie pozícií na úrovni stredného a vyššieho manažmentu a seniorských a špecializovaných pozícií.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1432385  Dátum zverejnenia: 9.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou