Si komunikatívny a rád počúvaš češtinu? Tak hľadáme práve Teba! (Pracovník zákazníckeho servisu)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Kalinčiakova 31, Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): cca. 650 - 700
  • Termín nástupu: 24.10.2016
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
• zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na základe telefonických požiadaviek predajcov
• aktivácia a deaktivácia služieb
• telefonické potvrdzovanie zmlúv
• technická podpora
• administratívne činnosti

Iné výhody

• flexibilné plánovanie pracovného času
• možnosť práce na skrátený úväzok (min. 20 hod/týž.)
• motivujúce finančné ohodnotenie
• náročná, ale pestrá pracovná náplň
• intenzívne zatrénovanie
• moderný office
• možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
• možnosť osobného rozvoja

• "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
• káva a čaje po celý deň zdarma
• každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
• tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
• oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
• Týždne zdravia
• karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
• zľavy u našich partnerov (bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo
Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• slovenčina na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• porozumenie češtiny na výbornej úrovni
• čeština na komunikatívnej úrovni výhodou, nie však podmienkou
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 22.00, víkendy a sviatky 10.00 – 22.00

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CCC is one of Europe’s leading contact centers. At 17 locations in 8 countries, more than 5,500 service professionals provide top quality international customer care solutions. As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.

Competence is our promise: 18 years of expertise and 51 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Iné neuvedené oblasti

Adresa spoločnosti

Competence Call Center, s.r.o.
Kalinčiakova 31
83104 Bratislava
http://www.yourccc.com
ID: 2767315   Dátum zverejnenia: 14.10.2016