"Beszélsz magyarul" aj po slovensky? Tak hľadáme Teba! (telefonický operátor)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): cca. 850€/mes., resp. 4,60€/hod
  • Termín nástupu: 07.11.2016
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:

- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti

Iné výhody

Čo ponúkame:
- náročná, ale pestrá pracovná náplň
- intenzívne zatrénovanie
- moderný office
- možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja
- flexibilné plánovanie pracovného času (plný alebo skrátený úväzok od 20 hod/týž., v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. So: 8-16)

Benefity:
- "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- stravné lístky
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
- zľavy u našich partnerov (fitness centrum, masáže, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a
Maďarský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- slovenský a maďarský jazyk na úrovni materinského
- časť vzdelania preukázateľne absolvovaná v maďarských a časť v slovenských školách/ vzdelávacích inštitúciách
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CCC is one of Europe’s leading contact centers. At 17 locations in 8 countries, more than 5,500 service professionals provide top quality international customer care solutions. As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.

Competence is our promise: 18 years of expertise and 51 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Iné neuvedené oblasti

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Adresa spoločnosti

Competence Call Center, s.r.o.
Kalinčiakova 31
831 04 Bratislava
http://www.yourccc.com
ID: 2760795   Dátum zverejnenia: 11.10.2016