Pracovník zákazníckeho servisu s francúzskym jazykom

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.03.2016

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne najmä pre švajčiarskych frankofónnych klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:

  • poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
  • analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
  • spracúvanie a vybavovanie objednávok
  • prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
  • administratívne back office činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
  • náročná, ale pestrá pracovná náplň
  • intenzívne zatrénovanie
  • moderný office
  • možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť osobného rozvoja
  • flexibilné plánovanie pracovného času (plný alebo skrátený úväzok od 20 hod/týž., v rámci prevádzkových hodín: 7-22, 365 dní v roku)

Benefity:
  • "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • stravné lístky
  • káva a čaje po celý deň zdarma
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždne zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
  • zľavy u našich partnerov (fitness centrum, masáže, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Informácie o výberovom konaní

Rád komunikuješ so zákazníkmi? Tak sa nám ozvi!

Tešíme sa na Tvoj životopis v slovenčine alebo francúzštine na adrese [email protected].
Viac informácií nájdeš aj na stránke www.yourccc.com a náš recruitingový tím Ti rád zodpovie všetky Tvoje otázky na čísle +421 2 3301 7757.

K žiadosti prosím pripoj súhlas so spracovaním Tvojich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. "o ochrane osobných údajov".

Myslíš si, že práca v zákazníckom centre nie je nič pre Teba? Nie je zákaznícke centrum ako zákaznícke centrum! PRÍĎ SA K NÁM NEZÁVÄZNE POZRIEŤ a možno zmeníš názor. Ak sa k nám chceš prísť pozrieť, stačí sa nám ozvať a dohodnúť si stretnutie, budeme sa tešiť!

Alebo SI POZRI VIDEO a urob si predstavu, ako to tu u nás vyzerá: https://youtu.be/2-6_Y7Bk8KA

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• francúzsky jazyk na pokročilej úrovni, slovenský jazyk na úrovni materinského jazyka
• komunikačný talent
• prozákaznícka orientácia
• práca s počítačom na dobrej úrovni (MS Office, Internet), záujem o nové médiá
• flexibilita, spoľahlivosť a tímový duch
• sebaisté a priateľské vystupovanie
• predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom je výhodou, nie však podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 2424898  Dátum zverejnenia: 5.2.2016