Pracovník zákazníckeho servisu so slovenským a maďarským jazykom

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
18.01.2016
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 800€/mes., resp. 4,70€/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:

  • poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
  • aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
  • prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
  • retencia
  • technická podpora
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
  • náročná, ale pestrá pracovná náplň
  • intenzívne zatrénovanie
  • moderný office
  • možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť osobného rozvoja

Benefity:
  • "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • stravné lístky
  • káva a čaje po celý deň zdarma
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždne zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
  • zľavy u našich partnerov (fitness centrum, masáže, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Pozrite si video a urobte si predstavu, ako to u nás vyzerá: https://youtu.be/2-6_Y7Bk8KA

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • slovenský jazyk na úrovni materinského (slovom aj písmom) a maďarský jazyk hovorovo
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 2245377  Dátum zverejnenia: 28.12.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: cca. 800€/mes., resp. 4,70€/hod