Pracovník zákazníckeho servisu s nemčinou

Miesto práce
Kalinčiakova 31, 831 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.10.2015
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 1100-1200 €/mesačne, resp. 6,40-6,95 €/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Z dôvodu pokračujúceho rastu nášho tímu hľadáme komunikačné talenty s výbornou znalosťou nemčiny, ktoré budú profesionálne prijímať a následne spracovávať hovory od rakúskych zákazníkov siete obchodov s elektronikou.

Tvoje pracovné úlohy:

• starostlivosť o potenciálnych, nových, ako aj existujúcich zákazníkov prostredníctvom telefonického a e-mailového kontaktu (napríklad zodpovedanie otázok, týkajúcich sa stavu skladových zásob, otváracích hodín, ako aj stavu online objednávok)
• poradenstvo ohľadom jednotlivých produktov a aktuálnych akciových ponúk
• prijímanie a spracovanie objednávok produktov (TV a domáce spotrebiče)
• prozákaznícke spracovanie reklamácií

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

• náročná, ale pestrá pracovná náplň
• intenzívne zatrénovanie
• moderný office
• možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
• možnosť osobného rozvoja
• flexibilné plánovanie pracovného času (plný alebo skrátený úväzok od 20 hod/týž., možnosť aj brigádnickej študentskej práce)

Benefity:

• "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
• stravné lístky
• káva a čaje po celý deň zdarma
• každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
• tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
• oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
• Týždne zdravia
• karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
• zľavy u našich partnerov (masáže, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Informácie o výberovom konaní

Rád komunikuješ so zákazníkmi? Tak sa nám ozvi!

Tešíme sa na Tvoj životopis v slovenčine alebo nemčine na adrese [email protected].
Viac informácií nájdeš aj na stránke www.yourccc.com a náš recruitingový tím Ti rád zodpovie všetky Tvoje otázky na čísle +421 2 3301 7757.

K žiadosti prosím pripoj súhlas so spracovaním Tvojich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. "o ochrane osobných údajov".

Ospravedlňujeme sa všetkým uchádzačom, ktorí nebudú pozvaní na pohovor. Kontaktovať budeme tých, ktorí budú spĺňať nami zadané horeuvedené kritériá.
Ďakujeme veľmi pekne za pochopenie!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• nemčina na pokročilej úrovni slovom aj písmom
• komunikačný talent
• prozákaznícka orientácia
• práca s počítačom na dobrej úrovni (MS Office, Internet), záujem o nové médiá
• flexibilita, spoľahlivosť a tímový duch
• sebaisté a priateľské vystupovanie
• predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom je výhodou, nie však podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 2243059  Dátum zverejnenia: 4.9.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: cca. 1100-1200 €/mesačne, resp. 6,40-6,95 €/hod.