Pracovník zákazníckeho centra s češtinou

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
11.05.2015
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 900 € mesačne, resp. 5,30 €/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:

  • poskytovanie poradenstva a informácií o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
  • aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
  • riešenie sťažností zákazníkov
  • retencia
  • technická podpora
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • flexibilný pracovný čas (v rámci prevádzkových hodín 8-22; resp. 10-22 počas víkendov) - možnosť aj pre vysokoškolských študentov
  • dynamický tím a podnetné pracovné prostredie
  • komplexná, náročná práca
  • neustály osobný rozvoj / tréningy / dobrovoľné vzdelávanie
  • perspektíva profesionálneho rastu v rámci medzinárodnej spoločnosti
  • team-buildingové aktivity
  • top biznis partner
  • káva a čaj po celý deň zdarma
  • minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
  • oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)
  • Týždne zdravia

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • čeština ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (hovorovo aj písomne)
  • možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín 8-22, resp. 10-22 počas víkendov)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 2094278  Dátum zverejnenia: 23.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: cca. 900 € mesačne, resp. 5,30 €/hod