Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Práca pre študentov: Pracovník zákazníckeho centra so slovenským a maďarským jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
10.02.2015
10.02.2015
Mzdové podmienky (brutto)
€4,60/hod
€4,60/hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti médií:
- poskytovanie poradenstva o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
- riešenie sťažností zákazníkov
- fakturácia
- retencia
- technická podpora
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce finančné ohodnotenie
- možnosť zladiť pracovný čas s rozvrhom na univerzite
- dynamický tím a podnetné pracovné prostredie
- komplexná, náročná práca
- neustály osobný rozvoj / tréningy / dobrovoľné vzdelávanie
- perspektíva profesionálneho rastu v rámci medzinárodnej spoločnosti
- team-buildingové aktivity
- top biznis partner
- káva a čaj zdarma
- minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
- oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)
- Týždne zdravia
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slovenský jazyk na úrovni materinského (slovom aj písmom) a maďarský jazyk hovorovo
- denná forma vysokoškolského štúdia (1.-4. ročník)
- časová dostupnosť 30; možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín 8-22, resp. 10-22 počas víkendov)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 1989473
Dátum zverejnenia: 22.1.2015
2015-01-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: €4,60/hod