Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Práca pre študentov: pracovník zákazníckeho centra - sales/outgoing
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
28.01.2015 príp. 02.02.2015
28.01.2015 príp. 02.02.2015
Mzdové podmienky (brutto)
€4/hod
€4/hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Telefonické kontaktovanie existujúcich koncových zákazníkov známej satelitnej televízie, ktorým bola expedovaná nová smart karta, za účelom:
2. informovania zákazníkov o dočasne navedenom prémiovom balíčku a ich možnosti odoberať tento balík v prípade záujmu aj po skončení platnosti akcie.
- Jedná sa o časovo limitovaný projekt cca. do konca marca 2015
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť zladiť pracovný čas s rozvrhom na univerzite
- káva a čaj po celý deň zdarma
- minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
- oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z krátkeho telefonátu a osobného stretnutia.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Nevyhnutné podmienky:
Ostatné požiadavky:
- slovenčina ako materinský jazyk
- denná forma vysokoškolského štúdia (1.-4. ročník)
- časová dostupnosť 30, možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín po-pia: 8-20; so: 10-18)
Ostatné požiadavky:
- výborné komunikačné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 1989469
Dátum zverejnenia: 22.1.2015
2015-01-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: €4/hod