Práca pre študentov: pracovník zákazníckeho centra - sales/outgoing

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
28.01.2015 príp. 02.02.2015
Mzdové podmienky (brutto)
€4/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Telefonické kontaktovanie existujúcich koncových zákazníkov známej satelitnej televízie, ktorým bola expedovaná nová smart karta, za účelom:
1. overenia, či už došlo k bezproblémovej výmene starej karty za novú
2. informovania zákazníkov o dočasne navedenom prémiovom balíčku a ich možnosti odoberať tento balík v prípade záujmu aj po skončení platnosti akcie.

  • Jedná sa o časovo limitovaný projekt cca. do konca marca 2015

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť zladiť pracovný čas s rozvrhom na univerzite
  • káva a čaj po celý deň zdarma
  • minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
  • oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z krátkeho telefonátu a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Nevyhnutné podmienky:
  • slovenčina ako materinský jazyk
  • denná forma vysokoškolského štúdia (1.-4. ročník)
  • časová dostupnosť 30, možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín po-pia: 8-20; so: 10-18)

Ostatné požiadavky:
  • výborné komunikačné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 1989469  Dátum zverejnenia: 22.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: €4/hod