Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Student job: back-office pracovník zákazníckeho centra s češtinou
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
03.11.2014
03.11.2014
Mzdové podmienky (brutto)
€4/hod
€4/hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa písomný zákaznícky servis cez e-mail a klasickou papierovou korešpondenciou pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:
- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce finančné ohodnotenie
- možnosť zladiť pracovný čas s rozvrhom na univerzite
- dynamický tím a podnetné pracovné prostredie
- komplexná, náročná práca
- neustály osobný rozvoj / tréningy / dobrovoľné vzdelávanie
- perspektíva profesionálneho rastu v rámci medzinárodnej spoločnosti
- team-buildingové aktivity
- top biznis partner
- káva a čaj zdarma
- minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
- oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)
- Týždne zdravia
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z testovania českej korešpondencie a gramatiky a následného osobného stretnutia v prípade uspokojivých výsledkov z testov.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť korešpondencie v českom jazyku
- denná forma vysokoškolského štúdia nevyhnutnou podmienkou (1.-4. ročník)
- možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. So: 8-16)
- možnosť plne (rozumej: aj na úkor školy) absolvovať platené vstupné zaškolenie v termíne 03.-11.11. (v pracovné dni, príp. sobota)
- výborné korešpondenčné zručnosti (ideálne strojopis)
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 1908435
Dátum zverejnenia: 24.10.2014
2014-10-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: €4/hod