Student job: back-office pracovník zákazníckeho centra s češtinou

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
03.11.2014
Mzdové podmienky (brutto)
€4/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa písomný zákaznícky servis cez e-mail a klasickou papierovou korešpondenciou pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:

  • poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
  • analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
  • spracúvanie a vybavovanie objednávok
  • riešenie sťažností zákazníkov
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • možnosť zladiť pracovný čas s rozvrhom na univerzite
  • dynamický tím a podnetné pracovné prostredie
  • komplexná, náročná práca
  • neustály osobný rozvoj / tréningy / dobrovoľné vzdelávanie
  • perspektíva profesionálneho rastu v rámci medzinárodnej spoločnosti
  • team-buildingové aktivity
  • top biznis partner
  • káva a čaj zdarma
  • minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
  • oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)
  • Týždne zdravia

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z testovania českej korešpondencie a gramatiky a následného osobného stretnutia v prípade uspokojivých výsledkov z testov.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť korešpondencie v českom jazyku
  • denná forma vysokoškolského štúdia nevyhnutnou podmienkou (1.-4. ročník)
  • možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. So: 8-16)
  • možnosť plne (rozumej: aj na úkor školy) absolvovať platené vstupné zaškolenie v termíne 03.-11.11. (v pracovné dni, príp. sobota)
  • výborné korešpondenčné zručnosti (ideálne strojopis)
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 1908435  Dátum zverejnenia: 24.10.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: €4/hod