Pracovník zákazníckeho centra s češtinou

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
20.10.2014
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 900 € mesačne, resp. 5,30 €/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:

  • poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
  • analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
  • spracúvanie a vybavovanie objednávok
  • riešenie sťažností zákazníkov
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • flexibilný pracovný čas (v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. So: 8-16)
  • dynamický tím a podnetné pracovné prostredie
  • komplexná, náročná práca
  • neustály osobný rozvoj / tréningy / dobrovoľné vzdelávanie
  • perspektíva profesionálneho rastu v rámci medzinárodnej spoločnosti
  • team-buildingové aktivity
  • top biznis partner
  • káva a čaj po celý deň zdarma
  • minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
  • oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)
  • Týždne zdravia

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • čeština na úrovni materinského jazyka (hovorovo aj písomne)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 1884306  Dátum zverejnenia: 30.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: cca. 900 € mesačne, resp. 5,30 €/hod