Práca pre študentov: Pracovník zákazníckeho centra so slovenským a maďarským jazykom

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
01.08.2014
Mzdové podmienky (brutto)
€4,60/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti médií:

  • poskytovanie poradenstva o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
  • aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
  • riešenie sťažností zákazníkov
  • fakturácia
  • retencia
  • technická podpora
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • možnosť zladiť pracovný čas s rozvrhom na univerzite
  • dynamický tím a podnetné pracovné prostredie
  • komplexná, náročná práca
  • neustály osobný rozvoj / tréningy / dobrovoľné vzdelávanie
  • perspektíva profesionálneho rastu v rámci medzinárodnej spoločnosti
  • team-buildingové aktivity
  • top biznis partner

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • slovenský jazyk na úrovni materinského a maďarský jazyk na výbornej úrovni (slovom)
  • denná forma vysokoškolského štúdia (1.-4. ročník)
  • časová dostupnosť 30; možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín 8-22, resp. 10-22 počas víkendov)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 1806263  Dátum zverejnenia: 25.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: €4,60/hod