Manažér prevádzky Orange DOMA - riadenie predajného tímu obchodných zástupcov Orange Slovensko, a.s.

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Zmluvný partner Orange SLOVENSKO, a.s. / COM2BIZ SLOVENSKO spol. s r.o., Lipová 1, Prešov, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Trnava, okres Nitra, okres Prešov, Bratislava, Košice
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Orange Slovensko je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý spustil najmodernejšiu pevnú sieť novej generácie na báze FTTH (Fiber To The Home – optika do bytu), ktorá v súčasnosti pokrýva takmer 336 tisíc domácností v 18 mestách. Pevný internet a digitálnu televíziu poskytuje Orange taktiež prostredníctvom technológie DSL, ktorá je dostupná na väčšine územia Slovenska.

V rámci rozširovania optických sietí Ti Orange DOMA dáva možnosť stať sa manažérom jedného z našich obchodných tímov na Slovensku:
- splniť zadaný osobný mesačný plán v prvom kvartály spolupráce;
- riadiť, koordinovať a rozvíjať tím Orange DOMA zástupcov;
- riadiť dosahovanie predajných, a kvalitatívnych cieľov tímu;
- vyhodnocovať predaj, navrhovať a realizovať aktivity vedúce k zlepšeniu predajných výsledkov a kvality predaja
- koordinovať aktivity na riešenie pracovných úloh
- zlepšovať úroveň odborných znalostí a zručností teamu
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo svojmu teamu
- zodpovedať za výber, rozvoj teamu a personálnu agendu
- zodpovedať za výkon, motiváciu a hodnotenie teamu
- zodpovedať za zverené projekty a aktivity

Viac o službe ORANGE DOMA:
Služba Orange Doma zákazníkom prináša nadštandardnú starostlivosť obchodníka priamo do pohodlia ich domácnosti. Vďaka odborne vyškolenému personálu dostáva zákazník profesionálny a komplexný servis pri zabezpečení telekomunikačných služieb bez nutnosti opustiť svoj domov. Všetko tak vybaví komfortne a bez čakania.

Zamestnanecké výhody, benefity

- mobilný telefón s neobmedzeným paušálom a internetom aj na súkromné účely
- tablet s neobmedzeným internetom aj na súkromné účely
- služobný automobil
- stabilný finančný príjem

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie pozostáva z týchto častí:
1. telepohovor s koordinátorom projektu
2. osobný pohovor v mestách: Bratislava, Banská Bystrica, Prešov
3. produktové školenie
4. atestácia - splnenie zadaného predajného plánu

Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.

Tešíme sa na Vašu účasť!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min 1 rok praxe v oblasti riadenia obchodného tímu
- min 1 rok praxe v oblasti priameho predaja D2D predaj telekomunikacii alebo energetiky NUTNE!!!
- znalosti z obchodnej alebo telekomunikačnej oblasti
- organizačné, prezentačné a školiace zručnosti
- schopnosť motivovať a viesť obchodný tím
- zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, lojálnosť, kreativita, sebareflexia
- analytické myslenie
- orientácia na výsledok, cieľ

Skúsenosti s D2D predajom - NEVYHNUTNÉ.

Minimálne 1 rok - priamy predaj D2D - Energetika, Telco produkty (v poslednom období - SÚČASTNOSŤ)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2968453  Dátum zverejnenia: 12.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou