Telefonista zákazníckej linky partner Slovak Telekom - práca v modernom call centre (fix+variabil)

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Lipová 4987/1, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Prešov, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
700

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Rád telefonicky komunikuješ so zákazníkom? Chceš sa naučiť obchodovať?
• Si ABSOLVENT alebo ŠTUDENT a nikto ťa nechce lebo nemáš skúsenosti?
• Pracuješ ako telefonický operátor, ale nebaví ťa volať cudzích ľudí náhodne z telefónneho zoznamu za nízku hodinovú mzdu?
• Baví Ťa obchodovanie/predaj a myslíš si, že Ťa Tvoj zamestnávateľ nedostatočne ohodnocuje?
• Chceš naštartovať svoju kariéru ako obchodník s nadštandardným finančným ohodnotením?

Do nášho tímu hľadáme nových spolupracovníkov s dobrými komunikačnými schopnosťami pre zabezpečenie osobnej starostlivosti zákazníkov spoločnosti SLOVAK TELEKOM, a.s.
Pošli nám svoj životopis, absolvuj osobný pohovor a staň sa súčasťou jedného z najsilnejších obchodných tímov na poli telesalesu na východnom Slovensku. My sme tí, pre ktorých "NIE" nie je odpoveď, je to len začiatok obchodného rozhovoru...

Náplň práce:
• telefonické kontaktovanie zákazníkov ST, ktorým končí viazanosť
• telefonické kontaktovanie zákazníkov ST, ktorí využívajú iba časť služieb na optickej sieti
• dôkladná analýza telekomunikačných služieb a návrh ideálneho riešenia telekomunikačných služieb OPTIK - TV, INT, TELEFONOVANIE
• individuálne riešenie šité na mieru
• kontaktovanie stálych zákazníkov
• telefonické dohadovanie obchodných stretnutí pre tím obchodných zástucov pre firemný segment

Zamestnanecké výhody, benefity

• nadštandardné finančné ohodnotenie - zárobok až 80,- EUR/deň
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
• flexibilná pracovná doba
• po zapraxovaní možnosť pracovať aj HOME OFFICE

Informácie o výberovom konaní

Na osobný pohovor pozývame iba vybraných uchádzačov, ktorým zasielame informáciu o postupe do užšieho výberu, po ktorom bude pozvaný na osobný pohovor.

Program výberového procesu:
1. Osobný pohovor s vedúcou osobou v call cenre;
2. Pozorovací deň, ktorý strávite po boku skúseného telefonistu-obchodníka

Následne bude Vašou úlohou:
• zvládnuť školiaci proces, ktorý pozostáva z produktového a komunikačného školenia, spolu s hlasovou skúškou (cca 2 dni);
• naučiť sa callscript, vhodný pre telefonické kontaktovanie zákazníkov;
• vytvoriť si scriptá námietok a argumentov, za pomoci supervízora, ktoré budeš používať pri každom telefonáte so zákazníkmi.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné komunikačné schopnosti
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2557005  Dátum zverejnenia: 11.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700