Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonista zákazníckej linky partner Slovak Telekom - práca v modernom call centre (fix+variabil)
COM 2 BIZ spol. s r.o.
Miesto práce
Lipová 4987/1, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Prešov, Košice
Lipová 4987/1, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Prešov, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
700
700
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Rád telefonicky komunikuješ so zákazníkom? Chceš sa naučiť obchodovať?
• Si ABSOLVENT alebo ŠTUDENT a nikto ťa nechce lebo nemáš skúsenosti?
• Pracuješ ako telefonický operátor, ale nebaví ťa volať cudzích ľudí náhodne z telefónneho zoznamu za nízku hodinovú mzdu?
• Baví Ťa obchodovanie/predaj a myslíš si, že Ťa Tvoj zamestnávateľ nedostatočne ohodnocuje?
• Chceš naštartovať svoju kariéru ako obchodník s nadštandardným finančným ohodnotením?
Do nášho tímu hľadáme nových spolupracovníkov s dobrými komunikačnými schopnosťami pre zabezpečenie osobnej starostlivosti zákazníkov spoločnosti SLOVAK TELEKOM, a.s.
Pošli nám svoj životopis, absolvuj osobný pohovor a staň sa súčasťou jedného z najsilnejších obchodných tímov na poli telesalesu na východnom Slovensku. My sme tí, pre ktorých "NIE" nie je odpoveď, je to len začiatok obchodného rozhovoru...
Náplň práce:
• telefonické kontaktovanie zákazníkov ST, ktorým končí viazanosť
• telefonické kontaktovanie zákazníkov ST, ktorí využívajú iba časť služieb na optickej sieti
• dôkladná analýza telekomunikačných služieb a návrh ideálneho riešenia telekomunikačných služieb OPTIK - TV, INT, TELEFONOVANIE
• individuálne riešenie šité na mieru
• kontaktovanie stálych zákazníkov
• telefonické dohadovanie obchodných stretnutí pre tím obchodných zástucov pre firemný segment
• Si ABSOLVENT alebo ŠTUDENT a nikto ťa nechce lebo nemáš skúsenosti?
• Pracuješ ako telefonický operátor, ale nebaví ťa volať cudzích ľudí náhodne z telefónneho zoznamu za nízku hodinovú mzdu?
• Baví Ťa obchodovanie/predaj a myslíš si, že Ťa Tvoj zamestnávateľ nedostatočne ohodnocuje?
• Chceš naštartovať svoju kariéru ako obchodník s nadštandardným finančným ohodnotením?
Do nášho tímu hľadáme nových spolupracovníkov s dobrými komunikačnými schopnosťami pre zabezpečenie osobnej starostlivosti zákazníkov spoločnosti SLOVAK TELEKOM, a.s.
Pošli nám svoj životopis, absolvuj osobný pohovor a staň sa súčasťou jedného z najsilnejších obchodných tímov na poli telesalesu na východnom Slovensku. My sme tí, pre ktorých "NIE" nie je odpoveď, je to len začiatok obchodného rozhovoru...
Náplň práce:
• telefonické kontaktovanie zákazníkov ST, ktorým končí viazanosť
• telefonické kontaktovanie zákazníkov ST, ktorí využívajú iba časť služieb na optickej sieti
• dôkladná analýza telekomunikačných služieb a návrh ideálneho riešenia telekomunikačných služieb OPTIK - TV, INT, TELEFONOVANIE
• individuálne riešenie šité na mieru
• kontaktovanie stálych zákazníkov
• telefonické dohadovanie obchodných stretnutí pre tím obchodných zástucov pre firemný segment
Zamestnanecké výhody, benefity
• nadštandardné finančné ohodnotenie - zárobok až 80,- EUR/deň
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
• flexibilná pracovná doba
• po zapraxovaní možnosť pracovať aj HOME OFFICE
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
• flexibilná pracovná doba
• po zapraxovaní možnosť pracovať aj HOME OFFICE
Informácie o výberovom konaní
Na osobný pohovor pozývame iba vybraných uchádzačov, ktorým zasielame informáciu o postupe do užšieho výberu, po ktorom bude pozvaný na osobný pohovor.
Program výberového procesu:
1. Osobný pohovor s vedúcou osobou v call cenre;
2. Pozorovací deň, ktorý strávite po boku skúseného telefonistu-obchodníka
Následne bude Vašou úlohou:
• zvládnuť školiaci proces, ktorý pozostáva z produktového a komunikačného školenia, spolu s hlasovou skúškou (cca 2 dni);
• naučiť sa callscript, vhodný pre telefonické kontaktovanie zákazníkov;
• vytvoriť si scriptá námietok a argumentov, za pomoci supervízora, ktoré budeš používať pri každom telefonáte so zákazníkmi.
Program výberového procesu:
1. Osobný pohovor s vedúcou osobou v call cenre;
2. Pozorovací deň, ktorý strávite po boku skúseného telefonistu-obchodníka
Následne bude Vašou úlohou:
• zvládnuť školiaci proces, ktorý pozostáva z produktového a komunikačného školenia, spolu s hlasovou skúškou (cca 2 dni);
• naučiť sa callscript, vhodný pre telefonické kontaktovanie zákazníkov;
• vytvoriť si scriptá námietok a argumentov, za pomoci supervízora, ktoré budeš používať pri každom telefonáte so zákazníkmi.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné komunikačné schopnosti
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2557005
Dátum zverejnenia: 11.5.2016
2016-05-11
lokalita: Lipová 4987/1, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Prešov, Košice Pozícia: Obchodný zástupca, Pracovník reklamačného oddelenia, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: COM 2 BIZ spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700