Office manager / administratívna pracovníčka zákazníckeho servisu

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Lipová 4987/1, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2016
Mzdové podmienky (brutto)
450

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme dynamických mladých ľudí, ktorí majú chuť komunikovať (predovšetkým v slovenskom jazyku) s klientmi a business partnermi medzinárodnej spoločnosti.

Vašou náplňou práce bude:
- správa obchodných kontraktov dodaných obchodnými zástupcami
- vedenie administratívnej agendy
- telefonická verifikácia predaných kontraktov, rekapitulácia zmluvných podmienok zákazníkom
- support zákazníkom prostredníctvom infolinky
- telefonická prezentácia / TELESALES služieb zákazníkom, ktorým skončila viazanosť produktov
- podpora predajného tímu spoločnosti
- podpora pri realizácii marketingových aktivít – spolupráca pri príprave propagačných materiálov, prieskum trhu a zhromažďovanie údajov, evidencia marketingových materiálov
- silná prozákaznícka orientácia

Zamestnanecké výhody, benefity

- Rozvoj komunikačných schopností - neustály rast komunikačných kompetencií
- Kariérny rast
- Tréningové aktivity potrebné k neustálemu napredovaniu
- Teambuildingové aktivity
- Mladý kolektív
- Motivačné bonusy a finančné ohodnotenie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát by mal spĺňať:

- Výborné komunikačné schopnosti
- Proklientský prístup
- Vzdelanie v oblasti ekonómie a financií alebo prax v oblasti kontaktných centier a zákazníckeho servisu je veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2385966  Dátum zverejnenia: 8.1.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 450