Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunitný Manažér - špecialista profesionálneho zákazníckeho servisu - divízia produktov Slovak Telekom, a. s.
COM 2 BIZ spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava, okres Prešov, Košice, okres Michalovce
Bratislava, okres Prešov, Košice, okres Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
500 - 1200 EUR/mesiac, FIX + variabilná zložka platu
500 - 1200 EUR/mesiac, FIX + variabilná zložka platu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako jediná spoločnosť na Slovensku sme zameraní na to, aby mal zákazník nastavené VŠETKY služby v domácnosti naozaj špčikovo a za čo najnižšiu cenu. Priniesli sme na trh nový pojem - KOMUNITNÉ NAKUPOVANIE - ktoré je založené na skupinovom nakupovaní a skupinovej starostlivosti. Viac na: www.com2biz.sk
Tvojou úlohou je sa osobne, po telefonickej dohode so zákazníkmi, o zákazníka profesionálne postarať v oblasti využívania ich služieb v domácnosti, taktiež:
• PROFESSIONAL CUSTOMMER CARE - aktualizácia produktov a využívaných služieb zverených zákazníkov v jasne definovanom lokalitnom rámci
• analyzovať potreby zverených zákazníkov
• optimalizovať ceny a kvalitu využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívna akvizícia zákazníkov neustále rozširujúceho sa vernostného klubu LOYALITA
• profesionálny support pri nákupných potrebách zverených zákazníkov
• práca s najnovšími telekomunikačnými technológiami na trhu (OPTIKA)
• tímová spolupráca s kolegami z iných oddelení, vedúca k trvalej spokojnosti využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívny dialóg so zverenými zákazníkmi
• prijímať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty
• osobne udržiavať a posilňovať pozitívne vzťahy so stálymi zákazníkmi
Tvojou úlohou je sa osobne, po telefonickej dohode so zákazníkmi, o zákazníka profesionálne postarať v oblasti využívania ich služieb v domácnosti, taktiež:
• PROFESSIONAL CUSTOMMER CARE - aktualizácia produktov a využívaných služieb zverených zákazníkov v jasne definovanom lokalitnom rámci
• analyzovať potreby zverených zákazníkov
• optimalizovať ceny a kvalitu využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívna akvizícia zákazníkov neustále rozširujúceho sa vernostného klubu LOYALITA
• profesionálny support pri nákupných potrebách zverených zákazníkov
• práca s najnovšími telekomunikačnými technológiami na trhu (OPTIKA)
• tímová spolupráca s kolegami z iných oddelení, vedúca k trvalej spokojnosti využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívny dialóg so zverenými zákazníkmi
• prijímať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty
• osobne udržiavať a posilňovať pozitívne vzťahy so stálymi zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
• nadštandardné finančné ohodnotenie
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
• flexibilná pracovná doba
• firemné auto, tablet s neobmedzeným internetom a mobil s neobmedzeným telefonovaním, možný používať aj na súkromné účely
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
• flexibilná pracovná doba
• firemné auto, tablet s neobmedzeným internetom a mobil s neobmedzeným telefonovaním, možný používať aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Na osobný pohovor pozývame iba vybraných uchádzačov. Každému uchádzačovi zasielame informáciu o postupe do užšieho výberu, po ktorom bude pozvaný na osobný pohovor. Prosíme, v žiadosti uveďte, o pozíciu v akom meste máte záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• obchodné zručnosti sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti
Práca vhodná aj pre absolventa.
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• obchodné zručnosti sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti
Práca vhodná aj pre absolventa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2183253
Dátum zverejnenia: 15.7.2015
2015-07-15
lokalita: Bratislava, okres Prešov, Košice, okres Michalovce Pozícia: Obchodný analytik, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Promotér, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: COM 2 BIZ spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500 - 1200 EUR/mesiac, FIX + variabilná zložka platu