Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Komunitný Manažer- špecialista profesionálneho zákazníckeho servisu - divízia produktov Slovak Telekom,a.s.
COM 2 BIZ spol. s r.o.
Miesto práce
okres Prešov, Košice, okres Michalovce
okres Prešov, Košice, okres Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1200 EUR/mesiac, FIX + variabilná zložka platu
700 - 1200 EUR/mesiac, FIX + variabilná zložka platu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako jediná spoločnosť na Slovensku sme zameraní na to, aby mal zákazník nastavené VŠETKY služby v domácnosti naozaj špikovo a za čo najnižšiu cenu. Priniesli sme na trh nový pojem - KOMUNITNÉ NAKUPOVANIE - ktoré je založené na skupinovom nakupovaní a skupinovej starostlivosti. Viac na: www.com2biz.sk
Tvojou úlohou je sa osobne, po telefonickej dohode so zákazníkmi, o zákazníka profesionálne postarať v oblasti využívania ich služieb v domácnosti, taktiež:
• PROFESSIONAL CUSTOMMER CARE - aktualizácia produktov a využívaných služieb zverených zákazníkov v jasne definovanom lokalitnom rámci
• analyzovať potreby zverených zákazníkov
• optimalizovať ceny a kvalitu využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívna akvizícia zákazníkov neustále rozširujúceho sa vernostného klubu LOYALITA
• profesionálny support pri nákupných potrebách zverených zákazníkov
• práca s najnovšími telekomunikačnými technológiami na trhu (OPTIKA)
• tímová spolupráca s kolegami s iných oddelení, vedúca k trvalej spokojnosti využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívny dialóg so zverenými zákazníkmi
• prijímať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty
• osobne udržiavať a posilňovať pozitívne vzťahy so stálymi zákazníkmi
Tvojou úlohou je sa osobne, po telefonickej dohode so zákazníkmi, o zákazníka profesionálne postarať v oblasti využívania ich služieb v domácnosti, taktiež:
• PROFESSIONAL CUSTOMMER CARE - aktualizácia produktov a využívaných služieb zverených zákazníkov v jasne definovanom lokalitnom rámci
• analyzovať potreby zverených zákazníkov
• optimalizovať ceny a kvalitu využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívna akvizícia zákazníkov neustále rozširujúceho sa vernostného klubu LOYALITA
• profesionálny support pri nákupných potrebách zverených zákazníkov
• práca s najnovšími telekomunikačnými technológiami na trhu (OPTIKA)
• tímová spolupráca s kolegami s iných oddelení, vedúca k trvalej spokojnosti využívaných služieb zverených zákazníkov
• aktívny dialóg so zverenými zákazníkmi
• prijímať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty
• osobne udržiavať a posilňovať pozitívne vzťahy so stálymi zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
• nadštandardné finančné ohodnotenie
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
• flexibilná pracovná doba
• firemné auto, tablet s neobmedzeným internetom a mobil s neobmedzeným telefonovaním, možný používať aj na súkromné účely
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
• flexibilná pracovná doba
• firemné auto, tablet s neobmedzeným internetom a mobil s neobmedzeným telefonovaním, možný používať aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Na osobný pohovor pozývame iba vybraných uchádzačov. Každému uchádzačovi zasielame informáciu o postupe do užšieho výberu, po ktorom bude pozvaný na osobný pohovor. Prosíme v žiadosti uveďte o pozíciu v akom meste máte záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• obchodné zručnosti sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti
Práva vhodná aj pre absolventa.
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• obchodné zručnosti sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti
Práva vhodná aj pre absolventa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2114275
Dátum zverejnenia: 19.5.2015
2015-05-19
lokalita: okres Prešov, Košice, okres Michalovce Pozícia: Obchodný analytik, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Promotér, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: COM 2 BIZ spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 1200 EUR/mesiac, FIX + variabilná zložka platu