Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supervízor pre call centrum
COM 2 BIZ spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava, Košice
Bratislava, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Supervízor call centra riadi prácu operátorov vo zverenom tíme, je zodpovedný za dosahované obchodné výsledky tímu. Vyhodnocuje efektívnosť práce, navrhuje opatrenia pre zlepšovanie kvality a produktívnosti. Podieľa sa na zaškoľovaní, na sústavnom vzdelávaní tímu a na nábore nových pracovníkov. Vykonáva kontroly, zhotovuje reporty, koordinuje práce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- nadštandardné finančné ohodnotenie
- vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
- flexibilnú pracovnú dobu
- vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
- flexibilnú pracovnú dobu
Informácie o výberovom konaní
Do správy uveďte, o pozíciu v ktorom meste máte záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v oblasti predaja - NEVYHNUTNÉ
- obchodné zručnosti na vysokej úrovni - NEVYHNUTNÉ
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- obchodné zručnosti na vysokej úrovni - NEVYHNUTNÉ
- vynikajúce komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2033764
Dátum zverejnenia: 3.3.2015
2015-03-03
lokalita: Bratislava, Košice Pozícia: Manažér call centra, Obchodný analytik, Obchodný referent, Telemarketingový pracovník, Vedúci predajne/prevádzky Spoločnosť: COM 2 BIZ spol. s r.o.