Operátor call centra – špecialista produktov Slovak Telekom

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava, okres Prešov, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Operátor call centra analyzuje potreby zverených zákazníkov, komunikuje so zákazníkmi, pripravuje ponuky na mieru na základe dostupných dát a uzatvára telefonické objednávky vybraných produktov.
Operátor call centra tiež aktívne rozširuje okruh zákazníkov a snaží sa jednotlivo optimalizovať kvalitu a cenu služieb využívaných konkrétnymi zákazníkmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

- nadštandardné finančné ohodnotenie
- vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
- flexibilnú pracovnú dobu

Informácie o výberovom konaní

Do správy, prosím, uveďte o pozíciu v ktorom meste máte záujem.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborné komunikačné schopnosti
- skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
- obchodné zručnosti sú výhodou, nie však podmienkou
- samostatný a aktívny prístup
- ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2025774  Dátum zverejnenia: 24.2.2015