Manažér pobočky

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava, okres Dunajská Streda, okres Trnava, okres Komárno, okres Nitra, okres Prešov, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nové pobočky na Slovensku hľadáme manažérov, ktorí riadia predaj služieb vo zverených lokalitách a koordinujú svoj obchodný tím.
Manažér pobočky sa aj sám podieľa na vytváraní obchodných príležitostí a na zlepšovaní predajných výsledkov.
Úlohou Manažéra pobočky je tiež vytvoriť tím 3-5 obchodných zástupcov, riadiť ich a motivovať k obchodným výsledkom.
Manažér pobočky je zodpovedný za obchodné výsledky predávaných služieb vo zverenej oblasti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- nadštandardné finančné ohodnotenie
- vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
- flexibilnú pracovnú dobu
- firemné auto, notebook a mobil

Informácie o výberovom konaní

Do správy, prosím, uveďte, o pozíciu v ktorom meste máte záujem.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti v oblasti predaja - NEVYHNUTNÉ
- obchodné zručnosti na vysokej úrovni - NEVYHNUTNÉ
- skúsenosti v riadení ľudí, riadení projektov, pobočky
- dobré komunikačné schopnosti
- znalosť regiónu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2025722  Dátum zverejnenia: 3.3.2015