Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team leader/Coach obchodnej skupiny predajcov Orange Doma - spolupráca s telekomunikačným operátorom Orange Slovensko, a.s.
COM 2 BIZ spol. s r.o.
Miesto práce
Orange Partner, Lipová 4987/1, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Prešov, Košice, okres Michalovce
Orange Partner, Lipová 4987/1, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Prešov, Košice, okres Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadiť, koordinovať a rozvíjať zverený team, riadiť dosahovanie predajných, a kvalitatívnych cieľov teamu
- vyhodnocovať predaj, navrhovať a realizovať aktivity vedúce k zlepšeniu predajných výsledkov a kvality predaja
- koordinovať aktivity na riešenie pracovných úloh
- zlepšovať úroveň odborných znalostí a zručností teamu
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo svojmu teamu
- zodpovedať za výber, rozvoj teamu a personálnu agendu
- zodpovedať za výkon, motiváciu a hodnotenie teamu
- zodpovedať za zverené projekty a aktivity
ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova.
Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie.
Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!
- vyhodnocovať predaj, navrhovať a realizovať aktivity vedúce k zlepšeniu predajných výsledkov a kvality predaja
- koordinovať aktivity na riešenie pracovných úloh
- zlepšovať úroveň odborných znalostí a zručností teamu
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo svojmu teamu
- zodpovedať za výber, rozvoj teamu a personálnu agendu
- zodpovedať za výkon, motiváciu a hodnotenie teamu
- zodpovedať za zverené projekty a aktivity
ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova.
Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie.
Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!
Zamestnanecké výhody, benefity
- mobilný telefón s neobmedzeným paušálom a internetom aj na súkromné účely
- tablet s neobmedzeným internetom aj na súkromné účely
- služobný automobil
- kariérny postup na pozíciu AREA MANAGER
- stabilný finančný príjem
- tablet s neobmedzeným internetom aj na súkromné účely
- služobný automobil
- kariérny postup na pozíciu AREA MANAGER
- stabilný finančný príjem
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie pozostáva z týchto častí:
1. osobný pohovor
2. pozorovací "TRAINING DAY" pod vedením manažéra prevádzky
3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE® - 2-5 dní (školenie je bezplatné)
4. proces implementácie do obchodného tímu
5. zverenie obchodnej skupiny
Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.
1. osobný pohovor
2. pozorovací "TRAINING DAY" pod vedením manažéra prevádzky
3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE® - 2-5 dní (školenie je bezplatné)
4. proces implementácie do obchodného tímu
5. zverenie obchodnej skupiny
Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 2 roky praxe v oblasti riadenia predaja alebo obchodného tímu
- znalosti z obchodnej alebo telekomunikačnej oblasti
- organizačné, prezentačné a školiace zručnosti
- schopnosť motivovať a viesť obchodný tím
- zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, lojálnosť, kreativita, sebareflexia
- analytické myslenie
- orientácia na výsledok, cieľ
Skúsenosti s D2D predajom - NEVYHNUTNÉ.
Minimálne 1 rok - priamy predaj D2D - Energetika, Telco produkty
- znalosti z obchodnej alebo telekomunikačnej oblasti
- organizačné, prezentačné a školiace zručnosti
- schopnosť motivovať a viesť obchodný tím
- zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, lojálnosť, kreativita, sebareflexia
- analytické myslenie
- orientácia na výsledok, cieľ
Skúsenosti s D2D predajom - NEVYHNUTNÉ.
Minimálne 1 rok - priamy predaj D2D - Energetika, Telco produkty
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2767117
Dátum zverejnenia: 14.10.2016
2016-10-14
lokalita: Orange Partner, Lipová 4987/1, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Prešov, Košice, okres Michalovce Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Team leader, Vedúci obchodnej skupiny Spoločnosť: COM 2 BIZ spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou