Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistent/ka + recepcia
ColosseoEAS, a.s.
Miesto práce
Ilkovičova 2, Bratislava
Ilkovičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rozširujeme náš team a preto hľadáme Teba - Office asistent/ku.
Zvažujeme tiež alternatívu skráteného úväzku, čo znamená, že by sme hľadali kolegyne dve, možno aj študentky, ktoré by si vedeli prispôsobiť rozvrh a mohli by sa striedať na dennej báze po 4h/denne alebo celý deň/8h.
Čo by malo byť hlavnou náplňou práce?
Administratíva a vlastná agenda (office):
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- evidencia a archivácia došlých faktúr
- administratíva spojená s pracovnými cestami
- spracovanie výkazov, tabuliek
- príprava dokumentov a prezentácií
recepcia:
- zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- pošta, poboxy, drobné nákupy
- telefóny
- scanovanie, kopírovanie
- starostlivosť a servis o návštevy a vedenie
- komunikácia s inými oddeleniami v rámci spoločnosti
- zabezpečenie podpory oddelení na recepcii v rámci každodenného fungovania
- aktívne reflektovanie na požiadavky zamestnancov
- spolupráca s kuriérskymi spoločnosťami a ďalšími tretími subjektami
- ostatné administratívne práce podľa potreby a dennej operatívy a podľa pokynov nadriadeného
- pracovna doba pondelok - piatok od 9,00h.-17,00h.
Zvažujeme tiež alternatívu skráteného úväzku, čo znamená, že by sme hľadali kolegyne dve, možno aj študentky, ktoré by si vedeli prispôsobiť rozvrh a mohli by sa striedať na dennej báze po 4h/denne alebo celý deň/8h.
Čo by malo byť hlavnou náplňou práce?
Administratíva a vlastná agenda (office):
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- evidencia a archivácia došlých faktúr
- administratíva spojená s pracovnými cestami
- spracovanie výkazov, tabuliek
- príprava dokumentov a prezentácií
recepcia:
- zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- pošta, poboxy, drobné nákupy
- telefóny
- scanovanie, kopírovanie
- starostlivosť a servis o návštevy a vedenie
- komunikácia s inými oddeleniami v rámci spoločnosti
- zabezpečenie podpory oddelení na recepcii v rámci každodenného fungovania
- aktívne reflektovanie na požiadavky zamestnancov
- spolupráca s kuriérskymi spoločnosťami a ďalšími tretími subjektami
- ostatné administratívne práce podľa potreby a dennej operatívy a podľa pokynov nadriadeného
- pracovna doba pondelok - piatok od 9,00h.-17,00h.
Zamestnanecké výhody, benefity
- mladý kolektív
- efektívne zaučenie a získanie skúseností, ktoré určite využiješ aj vo svojom ďalšom živote
- príjemné a priateľské prostredie
- dlhodobé a stabilné zamestnanie
- efektívne zaučenie a získanie skúseností, ktoré určite využiješ aj vo svojom ďalšom živote
- príjemné a priateľské prostredie
- dlhodobé a stabilné zamestnanie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pozíciu Office asistent/ka od Teba potrebujeme tvoje CV, ktoré bude aj v anglickom jazyku a aj súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zakona NR SR č. 428/2002 Z.z. pre účely výberových konaní a evidencie v databáze uchádzačov o zamestnanie.
Ďakujeme za prejavený záujem.
Uchádzačov, ktorí nebudú zaradení do užšieho výberu, nebudeme kontaktovať.
Ďakujeme za prejavený záujem.
Uchádzačov, ktorí nebudú zaradení do užšieho výberu, nebudeme kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonomicke, IT, humanitne
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČO OČAKÁVAME:
Hľadáme kolegyne, ktoré budú šikovné, učenlivé, neboja sa výziev, sú ochotné veľa sa učiť, rýchlo sa zapracovať a adaptovať a majú vysoké pracovné nasadenie, s ktorým sa u nás určite stretneš.
Prax a skúsenosti sú nutné, nakoľko práca sa týka rôznorodej administratívy, čiže ekonomické a administratívne zručnosti sú nutnosť! Nechceme trápiť ani teba, ani seba, preto naozaj zváž, či budeš na túto pozíciu vhodná/ý.
Ak si sa stretla/stretol s pokladňou, služobnými cestami, evidenciou hotovostných/bezhotovostných platieb, tak sa určite ozvi!
V súvislosti s pracovnými cestami je spojené administratívne zastrešenie týchto ciest (víza, pracovné povolenia, poistenie zamestnancov, booking leteniek a hotelov, resp. komplet administratíva spojená s vycestovaním).
- anglický jazyk – slovom aj písmom, základy nie sú postačujúce, keďže s angličtinou sa budeš stretávať denno-denne
- iný jazyk nie je nutný
- vodičský preukaz skupiny "B" – aktívny vodič, využívanie služobného auta viackrát v týždni
- účtovníctvo - základy
- hospodárska korešpondencia - pokročilý
- pokladňa – základy
Ak si:
- samostatná/ý a dôsledná/ý pri plnení svojich úloh
- zodpovedná/ý a precízna/y
- komunikatívna/y a časovo flexibilná/ý
- tvojou silnou stránkou je dochvíľnosť a presnosť
- máš príjemné a profesionálne vystupovanie
a ešte k tomu všetkému máš veľkú dávku pracovného nasadenia, tak potom sa určite ozvi a radi sa s tebou stretneme na osobnom pohovore!
ČO NEOČAKÁVAME:
- neochotu učiť a vzdelávať sa
- zlú náladu a nezáujem
- krátkodobú spoluprácu
Hľadáme kolegyne, ktoré budú šikovné, učenlivé, neboja sa výziev, sú ochotné veľa sa učiť, rýchlo sa zapracovať a adaptovať a majú vysoké pracovné nasadenie, s ktorým sa u nás určite stretneš.
Prax a skúsenosti sú nutné, nakoľko práca sa týka rôznorodej administratívy, čiže ekonomické a administratívne zručnosti sú nutnosť! Nechceme trápiť ani teba, ani seba, preto naozaj zváž, či budeš na túto pozíciu vhodná/ý.
Ak si sa stretla/stretol s pokladňou, služobnými cestami, evidenciou hotovostných/bezhotovostných platieb, tak sa určite ozvi!
V súvislosti s pracovnými cestami je spojené administratívne zastrešenie týchto ciest (víza, pracovné povolenia, poistenie zamestnancov, booking leteniek a hotelov, resp. komplet administratíva spojená s vycestovaním).
- anglický jazyk – slovom aj písmom, základy nie sú postačujúce, keďže s angličtinou sa budeš stretávať denno-denne
- iný jazyk nie je nutný
- vodičský preukaz skupiny "B" – aktívny vodič, využívanie služobného auta viackrát v týždni
- účtovníctvo - základy
- hospodárska korešpondencia - pokročilý
- pokladňa – základy
Ak si:
- samostatná/ý a dôsledná/ý pri plnení svojich úloh
- zodpovedná/ý a precízna/y
- komunikatívna/y a časovo flexibilná/ý
- tvojou silnou stránkou je dochvíľnosť a presnosť
- máš príjemné a profesionálne vystupovanie
a ešte k tomu všetkému máš veľkú dávku pracovného nasadenia, tak potom sa určite ozvi a radi sa s tebou stretneme na osobnom pohovore!
ČO NEOČAKÁVAME:
- neochotu učiť a vzdelávať sa
- zlú náladu a nezáujem
- krátkodobú spoluprácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ColosseoEAS je slovenská spoločnosť pôsobiaca na medzinárodnom trhu, ponúkajúca komplexné riešenia v oblasti distribúcie mediálneho obsahu na zobrazovacích zariadeniach v športových arénach.
Fanúšikom do športových arén prinášame zážitok na najvyššej úrovni vďaka na mieru vytvoreným LED displejom s centrálnym zavesením, ako aj ďalším zobrazovacím panelom podľa požiadaviek klienta, poháňaným prostredníctvom Colosseo Single Media Platform® - popredného svetového softvéru na ovládanie multimédií. Kompletný technologický systém, ktorý poskytujeme, zahŕňa zobrazovanie skóre, štatistík hráčov, replay-e, reklamné pauzy a podobne.
Zároveň využívajúc najmodernejšiu technológiu v oblasti biometrického rozpoznávania tváre aplikovanú do turniketov pri vstupe sa ColosseoEAS výrazne podieľa na zvyšovaní bezpečnosti a eliminácie nežiadúcich osôb na športových podujatiach a prináša tak efektívne riešenia pre zabezpečenie procesov vstupu a účasti návštevníkov.
Určite si nenechajte ujsť pohľad na naše portfólio na našom webe www.colosseoeas.com, medzi nimi napríklad náš ostatný veľkolepý projekt v San Salvadore: https://www.colosseoeas.com/san-salvador-2023/.
Fanúšikom do športových arén prinášame zážitok na najvyššej úrovni vďaka na mieru vytvoreným LED displejom s centrálnym zavesením, ako aj ďalším zobrazovacím panelom podľa požiadaviek klienta, poháňaným prostredníctvom Colosseo Single Media Platform® - popredného svetového softvéru na ovládanie multimédií. Kompletný technologický systém, ktorý poskytujeme, zahŕňa zobrazovanie skóre, štatistík hráčov, replay-e, reklamné pauzy a podobne.
Zároveň využívajúc najmodernejšiu technológiu v oblasti biometrického rozpoznávania tváre aplikovanú do turniketov pri vstupe sa ColosseoEAS výrazne podieľa na zvyšovaní bezpečnosti a eliminácie nežiadúcich osôb na športových podujatiach a prináša tak efektívne riešenia pre zabezpečenie procesov vstupu a účasti návštevníkov.
Určite si nenechajte ujsť pohľad na naše portfólio na našom webe www.colosseoeas.com, medzi nimi napríklad náš ostatný veľkolepý projekt v San Salvadore: https://www.colosseoeas.com/san-salvador-2023/.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2201170
Dátum zverejnenia: 5.10.2015
2015-10-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: ColosseoEAS, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou