Office asistent/ka + recepcia

ColosseoEAS, a.s.

Miesto práce
Ilkovičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozširujeme náš team a preto hľadáme Teba - Office asistent/ku.

Zvažujeme tiež alternatívu skráteného úväzku, čo znamená, že by sme hľadali kolegyne dve, možno aj študentky, ktoré by si vedeli prispôsobiť rozvrh a mohli by sa striedať na dennej báze po 4h/denne alebo celý deň/8h.

Čo by malo byť hlavnou náplňou práce?

Administratíva a vlastná agenda (office):
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- evidencia a archivácia došlých faktúr
- administratíva spojená s pracovnými cestami
- spracovanie výkazov, tabuliek
- príprava dokumentov a prezentácií

recepcia:
- zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- pošta, poboxy, drobné nákupy
- telefóny
- scanovanie, kopírovanie
- starostlivosť a servis o návštevy a vedenie
- komunikácia s inými oddeleniami v rámci spoločnosti
- zabezpečenie podpory oddelení na recepcii v rámci každodenného fungovania
- aktívne reflektovanie na požiadavky zamestnancov
- spolupráca s kuriérskymi spoločnosťami a ďalšími tretími subjektami
- ostatné administratívne práce podľa potreby a dennej operatívy a podľa pokynov nadriadeného

- pracovna doba pondelok - piatok od 9,00h.-17,00h.

Zamestnanecké výhody, benefity

- mladý kolektív
- efektívne zaučenie a získanie skúseností, ktoré určite využiješ aj vo svojom ďalšom živote
- príjemné a priateľské prostredie
- dlhodobé a stabilné zamestnanie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o pozíciu Office asistent/ka od Teba potrebujeme tvoje CV, ktoré bude aj v anglickom jazyku a aj súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zakona NR SR č. 428/2002 Z.z. pre účely výberových konaní a evidencie v databáze uchádzačov o zamestnanie.

Ďakujeme za prejavený záujem.
Uchádzačov, ktorí nebudú zaradení do užšieho výberu, nebudeme kontaktovať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

ekonomicke, IT, humanitne

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OČAKÁVAME:
Hľadáme kolegyne, ktoré budú šikovné, učenlivé, neboja sa výziev, sú ochotné veľa sa učiť, rýchlo sa zapracovať a adaptovať a majú vysoké pracovné nasadenie, s ktorým sa u nás určite stretneš.
Prax a skúsenosti sú nutné, nakoľko práca sa týka rôznorodej administratívy, čiže ekonomické a administratívne zručnosti sú nutnosť! Nechceme trápiť ani teba, ani seba, preto naozaj zváž, či budeš na túto pozíciu vhodná/ý.
Ak si sa stretla/stretol s pokladňou, služobnými cestami, evidenciou hotovostných/bezhotovostných platieb, tak sa určite ozvi!
V súvislosti s pracovnými cestami je spojené administratívne zastrešenie týchto ciest (víza, pracovné povolenia, poistenie zamestnancov, booking leteniek a hotelov, resp. komplet administratíva spojená s vycestovaním).
- anglický jazyk – slovom aj písmom, základy nie sú postačujúce, keďže s angličtinou sa budeš stretávať denno-denne
- iný jazyk nie je nutný
- vodičský preukaz skupiny "B" – aktívny vodič, využívanie služobného auta viackrát v týždni
- účtovníctvo - základy
- hospodárska korešpondencia - pokročilý
- pokladňa – základy

Ak si:
- samostatná/ý a dôsledná/ý pri plnení svojich úloh
- zodpovedná/ý a precízna/y
- komunikatívna/y a časovo flexibilná/ý
- tvojou silnou stránkou je dochvíľnosť a presnosť
- máš príjemné a profesionálne vystupovanie
a ešte k tomu všetkému máš veľkú dávku pracovného nasadenia, tak potom sa určite ozvi a radi sa s tebou stretneme na osobnom pohovore!

ČO NEOČAKÁVAME:
- neochotu učiť a vzdelávať sa
- zlú náladu a nezáujem
- krátkodobú spoluprácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ColosseoEAS je slovenská spoločnosť pôsobiaca na medzinárodnom trhu, ponúkajúca komplexné riešenia v oblasti distribúcie mediálneho obsahu na zobrazovacích zariadeniach v športových arénach.

Fanúšikom do športových arén prinášame zážitok na najvyššej úrovni vďaka na mieru vytvoreným LED displejom s centrálnym zavesením, ako aj ďalším zobrazovacím panelom podľa požiadaviek klienta, poháňaným prostredníctvom Colosseo Single Media Platform® - popredného svetového softvéru na ovládanie multimédií. Kompletný technologický systém, ktorý poskytujeme, zahŕňa zobrazovanie skóre, štatistík hráčov, replay-e, reklamné pauzy a podobne.

Zároveň využívajúc najmodernejšiu technológiu v oblasti biometrického rozpoznávania tváre aplikovanú do turniketov pri vstupe sa ColosseoEAS výrazne podieľa na zvyšovaní bezpečnosti a eliminácie nežiadúcich osôb na športových podujatiach a prináša tak efektívne riešenia pre zabezpečenie procesov vstupu a účasti návštevníkov.

Určite si nenechajte ujsť pohľad na naše portfólio na našom webe www.colosseoeas.com, medzi nimi napríklad náš ostatný veľkolepý projekt v San Salvadore: https://www.colosseoeas.com/san-salvador-2023/.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2201170  Dátum zverejnenia: 5.10.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou