Odborný mzdový referent

ENGIE Services a.s. Slovensko

Miesto práce
Mlynské Nivy 61, 827 11 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy v IS SOFTIP PaM pre 4 spoločnosti (cca 400 zamestnancov);
• komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, DÚ, ÚPSVaRR), zdravotnými a dôchodkovými poisťovňami - RLFO, ELDP, ZD, RZZP, PN, MD/RP, MV, štatistiky...;
• sledovanie legislatívnych zmien v pracovnoprávnej oblasti a ich aplikácia do praxe;
• spracovávanie a kontrola dochádzky;
• evidencia a spracovanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, exekúcie...)
• štatistiky, analýzy a reporting, tvorba harmonogramov...

Zamestnanecké výhody, benefity

• príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
• odborné vzdelávanie;
• možnosť jazykového vzdelávania;
• športové a spoločenské aktivity;
• príjemný pracovný kolektív.

Pracovať pre Cofely znamená:
• možnosť rozvíjať kariéru v silnej medzinárodnej skupine;
• príležitosť pracovať v odvetviach energia, služby a environment, ktorým patrí budúcnosť;
• posilniť tím pozostávajúci z viac ako 700 odborníkov na Slovensku;
• stať sa súčasťou skupiny s takmer 219 000 zamestnancami pôsobiacej v 30 krajinách sveta;
• neustále rásť a rozvíjať svoj potenciál vďaka silnému zázemiu energetického lídra;
• využívať možnosti vzdelávania a rozvoja v rámci školení doma i v zahraničí;
• prispievať k efektívnemu využívaniu energie a podieľať sa na ochrane životného prostredia.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem o pracovnú pozíciu, zasielajte štruktúrovaný životopis spolu s motivačným listom výhradne prostredníctvom portálu www.profesia.sk alebo webovej stránky spoločnosti www.cofely.sk v časti Kariéra.

Poskytnuté osobné údaje starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, kontaktovať však budeme len uchádzačov vybraných na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Expert
Personalistika - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ste pozitívny človek s vysokým zmyslom pre zodpovednosť a ochotou využiť všetky doteraz získané odborné vedomosti a zručnosti v prospech spoločného cieľa?

Ak zároveň spĺňate nižšie uvedené podmienky, tak hľadáme práve Vás!
• aktívna znalosť personálno-mzdovej legislatívy a procesov podmienkou;
• aktívna znalosť IS SOFTIP HR Plus podmienkou;
• znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý výhodou;
• proaktívny a pozitívny prístup k pracovným povinnostiam;
• adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti;
• schopnosť samostatného analyzovania, rozhodovania a riešenia problémov;
• schopnosť samostatného organizovania a plánovania práce;
• schopnosť trpezlivej internej a externej komunikácie;
• kultivovaný písomný a slovný prejav;
• schopnosť tímovej spolupráce;
• ochota neustále rozvíjať svoj odborný a osobnostný potenciál.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Admin
Tel.: +421917322182
E-mail: poslať životopis
ID: 1919586  Dátum zverejnenia: 19.11.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou