Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista prevádzky oddelenia zákazníckej starostlivosti – Home office
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka
Miesto práce
Home office, Bratislava
Home office, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
• Riadi prevádzku v oddelení odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov (rozdeľuje hovory, zadáva prácu externým pracovníkom, plánuje výmennú prevádzku v odd. Prichádzajúcich hovorov).
• Spracováva a riadi agendu dotazníkov spokojnosti zákazníkov.
• Dbá na dodržiavanie procesov naprieč celým strediskom služieb zákazníkom.
• Na dennej / týždennej / mesačnej báze spracováva výsledky odd. telefonického predaja - SAP, BW reporting, CTI reporting.
• Plánuje a kontroluje dochádzku operátorov odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov a externých zamestnancov.
• Spracováva požiadavky na zmeny údajov v zákazníckej databáze.
• Riadi zverené projekty podľa zadania nadriadeného.
• Komunikuje s ostatnými oddeleniami.
• Spracováva podklady k auditu hovorov pre celé odd. zákazníckej starostlivosti.
• Podporuje oddelenie v riešení systémových výpadkov a kríz (komunikácia v AJ).
• Zastupuje vedúceho prevádzky strediska služieb zákazníkom v čase jeho neprítomnosti.
• Podieľa sa na rozvoji operátorov odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov v rámci vstupného školenia.
• Odovzdáva spätnú väzbu priamo obchodným zástupcom telefonického predaja či prostredníctvom vedúceho tímu telefonického predaja.
Požiadavky:
• Min. SŠ vzdelanie
• Min. 1 rok pracovných skúseností na call centre výhodou
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti
• Organizačné schopnosti, leadership
• Odolnosť voči stresu
• Prozákaznícka orientácia
• Zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
• Analytické myslenie a schopnosť plánovať
• Ochota učiť sa a prijímať nové výzvy
• Dobrá znalosť práce s PC - MS Office (word, excel, PowerPoint)
• PRÁCA NA HOME OFFICE - práca z domu
• Bydlisko Bratislava alebo okolie do 50 km od BA – nutné
• Veľmi dobrá znalosť SAP prostredia
• Znalosť AJ slovom a písmom výhodou
• Riadi prevádzku v oddelení odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov (rozdeľuje hovory, zadáva prácu externým pracovníkom, plánuje výmennú prevádzku v odd. Prichádzajúcich hovorov).
• Spracováva a riadi agendu dotazníkov spokojnosti zákazníkov.
• Dbá na dodržiavanie procesov naprieč celým strediskom služieb zákazníkom.
• Na dennej / týždennej / mesačnej báze spracováva výsledky odd. telefonického predaja - SAP, BW reporting, CTI reporting.
• Plánuje a kontroluje dochádzku operátorov odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov a externých zamestnancov.
• Spracováva požiadavky na zmeny údajov v zákazníckej databáze.
• Riadi zverené projekty podľa zadania nadriadeného.
• Komunikuje s ostatnými oddeleniami.
• Spracováva podklady k auditu hovorov pre celé odd. zákazníckej starostlivosti.
• Podporuje oddelenie v riešení systémových výpadkov a kríz (komunikácia v AJ).
• Zastupuje vedúceho prevádzky strediska služieb zákazníkom v čase jeho neprítomnosti.
• Podieľa sa na rozvoji operátorov odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov v rámci vstupného školenia.
• Odovzdáva spätnú väzbu priamo obchodným zástupcom telefonického predaja či prostredníctvom vedúceho tímu telefonického predaja.
Požiadavky:
• Min. SŠ vzdelanie
• Min. 1 rok pracovných skúseností na call centre výhodou
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti
• Organizačné schopnosti, leadership
• Odolnosť voči stresu
• Prozákaznícka orientácia
• Zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
• Analytické myslenie a schopnosť plánovať
• Ochota učiť sa a prijímať nové výzvy
• Dobrá znalosť práce s PC - MS Office (word, excel, PowerPoint)
• PRÁCA NA HOME OFFICE - práca z domu
• Bydlisko Bratislava alebo okolie do 50 km od BA – nutné
• Veľmi dobrá znalosť SAP prostredia
• Znalosť AJ slovom a písmom výhodou
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti na oplátku ponúkneme my?
• Firemnú kultúru, ktorá je založená na otvorenosti, týmovosti, neformálnych vzťahoch.
• Samostatnú a zodpovednú prácu pre jednotku na trhu.
• Modernú formu komunikácie cez sociálne médiá.
• Motivujúce systém finančného hodnotenia (fixné ohodnotenie + bonus)
• Víkendy a všetky štátne sviatky budeš mať voľno. Smeny? Tie my nemáme.
• A čo ďalej tí ponúkneme? Zamestnanecké výhody: mesačný prídel produktov; pitný režim; nákup produktov a firemných reklamných predmetov za zvýhodnené ceny; kafetéria-systém benefitov; doplnkové dôchodkové sporenie; ďalší sociálny program; príspevok na stravovanie; zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; možnosť nákupu zamestnaneckých akcií
• Firemnú kultúru, ktorá je založená na otvorenosti, týmovosti, neformálnych vzťahoch.
• Samostatnú a zodpovednú prácu pre jednotku na trhu.
• Modernú formu komunikácie cez sociálne médiá.
• Motivujúce systém finančného hodnotenia (fixné ohodnotenie + bonus)
• Víkendy a všetky štátne sviatky budeš mať voľno. Smeny? Tie my nemáme.
• A čo ďalej tí ponúkneme? Zamestnanecké výhody: mesačný prídel produktov; pitný režim; nákup produktov a firemných reklamných predmetov za zvýhodnené ceny; kafetéria-systém benefitov; doplnkové dôchodkové sporenie; ďalší sociálny program; príspevok na stravovanie; zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; možnosť nákupu zamestnaneckých akcií
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť s vedúcim postavením v oblasti výroby a predaja nealkoholických nápojov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2905642
Dátum zverejnenia: 24.1.2017
2017-01-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný zástupca, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka