Manažér nákupného tímu

CNA International - Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu Manažéra Nákupu so sortimentom čerstvých potravín na centrálu spoločnosti.

Manažér Nákupu koordinuje a riadi činnosť úseku Nákupu a logistiky spoločnosti v súlade s jej stratégiou a internými normami. Realizuje politiku Nákupu spoločnosti, zodpovedá za systém dodávok, fungovanie dopravy a distribúciu tovaru.

Náplň práce:
- riadenie úseku nákupu čerstvých potravín,
- priebežná kontrola rozpočtu a finančných plánov,
- navrhovanie využitia finančných rozpočtov,
- zisťovanie, navrhovanie a realizácia nápravných opatrení,
- analýza vývojových trendov a predpokladaných výsledkov zvereného úseku,
- spracovanie analýz stavu úseku a navrhovanie riešení pre manažment spoločnosti,
- podpisovanie rámcových zmlúv s dodávateľmi tovarov a služieb,
- stanovenie interných smerníc a metodiky práce,
- vedenie a koordinácia zamestnancov, prerozdeľovanie úloh, ich kontrola,
- motivácia a hodnotenie zamestnancov,
- spolupráca na vytváraní personálnej politiky spoločnosti v oblasti činnosti finančných systémov
- komunikácie interne s managementom spoločnosti, predstavenstvom, zamestancami,
- komunikácia externe s právnym úsekom, auditorskými spoločnosťami, dodávateľmi služieb a tovarov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Benefity budú predstavené uchádzačom na osobnom pohovore.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu posielajte žiadosť a životopis na emailovú adresu: [email protected]. Do predmetu správy uveďte názov pozície.
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Marečáková

Do životopisu uveďte súhlas:

"„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti CNA International, CEE & CIS s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov uvedených v životopise, podľa zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, pre účely výberového procesu. Súhlas so spracúvaním osobných údajov platí do jeho odvolania písomnou formou.“

Telefonicky budeme kontaktovať len vybratých uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Náš klient je medzinárodná spoločnosť so stabilným postavením na Slovenskom trhu. Viac informácií bude poskytnuté na osobnom pohovore s uchádzačom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Management, Marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

znalosť trhu,
nutná znalosť tvorby kalkulácií, rozpočtov, finančných plánov,
skúsenosť z riadenia zamestnancov je výhodou,
predchádzajúca skúsenosť ako nákupca nutnosť,
skúsenosť s čerstvými potravinami veľká výhoda,
aktívna znalosť anglického jazyka,
organizačné, komunikačné zručnosti,
schopnosť vedenia a motivovania svojho tímu,
odolnosť voči stresu a pohotovosť vystupovania,
flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CNA International je medzinárodná spoločnosť a špecialista v poskytovaní personálnych služieb. Máme viac ako 20 ročné skúsenosti medzinárodne. Zameriavame sa na middle, top manažment a špecifické pozície s ktorými spoločnosti potrebujú pomocť. Naším klientom ponúkame individuálny prístup, ktorý je založený na najlepších postupoch a normách trhu, ktoré nám umožňujú poskytovať vysoko kvalitné služby v celom regióne. Záleží nám na kvalite.

Viac informácií o nás nájdete na našej webovej stránke www.cnaint.eu

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1707438  Dátum zverejnenia: 3.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou