Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sekretárka / Asistentka
CLC advokátska kancelária s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
17.06.2019
17.06.2019
Mzdové podmienky (brutto)
nástupný plat od 900,- EUR brutto v závislosti od dĺžky praxe a skúseností uchádzača
nástupný plat od 900,- EUR brutto v závislosti od dĺžky praxe a skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práce administratívneho charakteru
- prepisy textov, korektúry
- spracovanie korešpondencie, kopírovanie, scanovanie
dokumentov
- koordinácia došlých a odoslaných e-mailov
- evidencia prijatej a odoslanej pošty
- archivácia dokumentov
- obsluha telefónnej linky
- organizovanie stretnutí
- zabezpečenie prvotného kontaktu s klientmi kancelárie
- prepisy textov, korektúry
- spracovanie korešpondencie, kopírovanie, scanovanie
dokumentov
- koordinácia došlých a odoslaných e-mailov
- evidencia prijatej a odoslanej pošty
- archivácia dokumentov
- obsluha telefónnej linky
- organizovanie stretnutí
- zabezpečenie prvotného kontaktu s klientmi kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- atraktívne pracovné prostredie
- adekvátne finančné ohodnotenie
- atraktívne pracovné prostredie
- adekvátne finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím zašlite štrukturovaný životopis na e-mailovú adresu [email protected]
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov.
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešná kandidátka by mala ovládať nemecký alebo anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, tak aby dokázala vybaviť bežné telefonáty, úlohy a e-maily.
Prax v obdobnej pracovnej pozícii vítaná, odolnosť voči stresu, samostatnosť, flexibilita, dôslednosť, komunikatívnosť.
Prax v obdobnej pracovnej pozícii vítaná, odolnosť voči stresu, samostatnosť, flexibilita, dôslednosť, komunikatívnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša advokátska kancelária sa orientuje predovšetkým na oblasť obchodného práva, transakcií s nehnuteľnosťami, stavebného práva, práva obchodných spoločností, energetiky, nájmov, pracovno-právneho poradenstva a civilných sporov.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 420560
Dátum zverejnenia: 2.5.2019
2019-05-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretárka Spoločnosť: CLC advokátska kancelária s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: nástupný plat od 900,- EUR brutto v závislosti od dĺžky praxe a skúseností uchádzača