Sekretárka / asistentka účtovníčky

CITY CORP REAL, a.s.

Miesto práce
Nobelova 9, 831 02 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
750,00 €, po skúšobnej dobe možné prehodnotenie mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Stručná charakteristika práce:
- Vedenie sekretariátu: zabezpečovať telefonický styk do aj zo spoločnosti, obsluha kopírovacieho stroja, príprava a spracovanie korešpondencie podľa pokynov vedenia spoločnosti, práca s internetom a príprava podkladov pre ostatné oddelenia, starostlivosť o kuchynku, kontrola dostatku, objednávanie a preberanie spotrebného materiálu a iné, s vedením sekretariátu súvisiace práce podľa pokynov vedenia spoločnosti.
- Vedenie pokladne: príjem, výdaj a evidencia hotovosti v pokladni na drobné výdaje, príprava pokladničných podkladov pre účtovníctvo.
- Príprava podkladov pre účtovníctvo: vystavovanie faktúr, refakturácia nákladov (vytváranie tabuliek v excel programe), evidencia faktúr, vystavovanie bankových príkazov, príprava mzdových podkladov, evidencia pohľadávok a evidencia neperiodických platieb a iné, s prípravou podkladov pre účtovníctvo súvisiace práce podľa pokynov účtovníčky a vedenia spoločnosti.
- Poštový a bankový styk: denné preberanie poštových zásielok a ich evidencia, podaj poštových zásielok na pošte podľa potreby, internet banking.
- Upratovanie kancelárií spoločnosti podľa potreby.

Zamestnanecké výhody, benefity

Platené voľno medzi decembrovými sviatkami v prípade vyčerpania celej dovolenky. Iné platené celopodnikové voľno.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu, ale vzhľadom na vysoký počet prijatých životopisov si vyhradzujeme právo kontaktovať výlučne uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.

V prípade, že Vás vyberieme na základe Vášho životopisu na osobný pohovor, tento sa bude skladať z dvoch častí, a to z osobného pohovoru s personalistkou a zástupcom spoločnosti a z praktickej skúšky na počítači, t.j. vypracovania jednoduchej tabuľky v programe Excel podľa zadania a napísania krátkeho listu podľa predlohy v programe Word.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Komunikatívna osobnosť s kultivovaným prejavom, taktné vystupovanie, organizačné schopnosti, ochota učiť sa nové veci, samostatnosť, zodpovednosť a v neposlednom rade zmysel pre humor. Občas treba niečo vybaviť autom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť obchoduje s nehnuteľnosťami a spravuje vlastné nehnuteľnosti, ktoré prenajíma.

Sme malý kolektív rodinného typu stredného veku. :)

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2776088  Dátum zverejnenia: 3.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750,00 €, po skúšobnej dobe možné prehodnotenie mzdy