Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sekretárka / asistentka účtovníčky
CITY CORP REAL, a.s.
Miesto práce
Nobelova 9, 831 02 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Nobelova 9, 831 02 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2017
01.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
750,00 €, po skúšobnej dobe možné prehodnotenie mzdy
750,00 €, po skúšobnej dobe možné prehodnotenie mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Stručná charakteristika práce:
- Vedenie sekretariátu: zabezpečovať telefonický styk do aj zo spoločnosti, obsluha kopírovacieho stroja, príprava a spracovanie korešpondencie podľa pokynov vedenia spoločnosti, práca s internetom a príprava podkladov pre ostatné oddelenia, starostlivosť o kuchynku, kontrola dostatku, objednávanie a preberanie spotrebného materiálu a iné, s vedením sekretariátu súvisiace práce podľa pokynov vedenia spoločnosti.
- Vedenie pokladne: príjem, výdaj a evidencia hotovosti v pokladni na drobné výdaje, príprava pokladničných podkladov pre účtovníctvo.
- Príprava podkladov pre účtovníctvo: vystavovanie faktúr, refakturácia nákladov (vytváranie tabuliek v excel programe), evidencia faktúr, vystavovanie bankových príkazov, príprava mzdových podkladov, evidencia pohľadávok a evidencia neperiodických platieb a iné, s prípravou podkladov pre účtovníctvo súvisiace práce podľa pokynov účtovníčky a vedenia spoločnosti.
- Poštový a bankový styk: denné preberanie poštových zásielok a ich evidencia, podaj poštových zásielok na pošte podľa potreby, internet banking.
- Upratovanie kancelárií spoločnosti podľa potreby.
- Vedenie sekretariátu: zabezpečovať telefonický styk do aj zo spoločnosti, obsluha kopírovacieho stroja, príprava a spracovanie korešpondencie podľa pokynov vedenia spoločnosti, práca s internetom a príprava podkladov pre ostatné oddelenia, starostlivosť o kuchynku, kontrola dostatku, objednávanie a preberanie spotrebného materiálu a iné, s vedením sekretariátu súvisiace práce podľa pokynov vedenia spoločnosti.
- Vedenie pokladne: príjem, výdaj a evidencia hotovosti v pokladni na drobné výdaje, príprava pokladničných podkladov pre účtovníctvo.
- Príprava podkladov pre účtovníctvo: vystavovanie faktúr, refakturácia nákladov (vytváranie tabuliek v excel programe), evidencia faktúr, vystavovanie bankových príkazov, príprava mzdových podkladov, evidencia pohľadávok a evidencia neperiodických platieb a iné, s prípravou podkladov pre účtovníctvo súvisiace práce podľa pokynov účtovníčky a vedenia spoločnosti.
- Poštový a bankový styk: denné preberanie poštových zásielok a ich evidencia, podaj poštových zásielok na pošte podľa potreby, internet banking.
- Upratovanie kancelárií spoločnosti podľa potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Platené voľno medzi decembrovými sviatkami v prípade vyčerpania celej dovolenky. Iné platené celopodnikové voľno.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu, ale vzhľadom na vysoký počet prijatých životopisov si vyhradzujeme právo kontaktovať výlučne uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
V prípade, že Vás vyberieme na základe Vášho životopisu na osobný pohovor, tento sa bude skladať z dvoch častí, a to z osobného pohovoru s personalistkou a zástupcom spoločnosti a z praktickej skúšky na počítači, t.j. vypracovania jednoduchej tabuľky v programe Excel podľa zadania a napísania krátkeho listu podľa predlohy v programe Word.
V prípade, že Vás vyberieme na základe Vášho životopisu na osobný pohovor, tento sa bude skladať z dvoch častí, a to z osobného pohovoru s personalistkou a zástupcom spoločnosti a z praktickej skúšky na počítači, t.j. vypracovania jednoduchej tabuľky v programe Excel podľa zadania a napísania krátkeho listu podľa predlohy v programe Word.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívna osobnosť s kultivovaným prejavom, taktné vystupovanie, organizačné schopnosti, ochota učiť sa nové veci, samostatnosť, zodpovednosť a v neposlednom rade zmysel pre humor. Občas treba niečo vybaviť autom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť obchoduje s nehnuteľnosťami a spravuje vlastné nehnuteľnosti, ktoré prenajíma.
Sme malý kolektív rodinného typu stredného veku. :)
Sme malý kolektív rodinného typu stredného veku. :)
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2776088
Dátum zverejnenia: 3.10.2017
2017-10-03
lokalita: Nobelova 9, 831 02 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretárka Spoločnosť: CITY CORP REAL, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750,00 €, po skúšobnej dobe možné prehodnotenie mzdy