Recepčná (Administratíva firmy)

Seyfor Slovensko, a.s.

Miesto práce
Plynárenská 7/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme spoľahlivú pracovníčku/pracovníka pre zabezpečenie chodu firemnej recepcie a úloh spojením s podporou chodu firemných kancelárií.

Zabezpečenie chodu prezentačných miestností, PC učebne a kuchynky. Dohľad nad poriadkom a čistotou, pripravenosťou miestnosti, prezentačnej techniky a materiálov.

Práca s došlou a odoslanou poštu, evidencia zásielok, preberanie zásielok a ich spracovanie, postúpenie oddeleniam. Práca s dokumentami a účtovnými dokladmi. Scanovanie a zakladanie.

Preberanie telefonických hovorov, informovanie zákazníkov a prepájanie hovorov. Preberanie emailových správ, ich preposielanie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ideálne pozícia pre absolventku/absolventa OA, ktorá ponúka možnosť naučiť sa všetko o ekonomickom dianí vo firme a postúpiť časom na vyššiu pozíciu na obchodnom oddelení.

Stabilná pracovná doba bez nutnosti pracovať cez víkendy, v noci a cez sviatky

Kvalitné kancelárske pracovné prostredie v centre Bratislavy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zodpovednosť, presnosť a dochvíľnosť
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť
Schopnosť organizovať si vlastné úlohy
Bezúhonnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Holding Seyfor patrí medzi európskych dodávateľov ICT riešení. Zamestnáva už vyše 1600 zamestnancov. Svojimi riešeniami pokrýva veľké spektrum subjektov od živnostníkov cez korporácie až po štátnu správu. Vytvára vlastné podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zákazkový vývoj pre komerčný segment, verejnú správu, školstvo a zdravotníctvo

Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.

Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.

V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2550877  Dátum zverejnenia: 23.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou