Key Account Manager v oblasti predaja ERP softvéru

Seyfor Slovensko, a.s.

Miesto práce
Plynárenská 7/C, 821 09 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho kolektívu hľadáme nového člena obchodného tímu, ktorý prerástol všetkých vo svojom okolí a hľadá pre svoje obchodnícke schopnosti nové uplatnenie.

Práca Key Account Managera pre predaj ERP softvéru spočíva vo:
- Vyhodnocovaní a kvalifikovaní obchodných príležitostí (leadov)
- Vyhľadávaní a oslovovaní nových záujemcov
- Prípravy ponúk na základe ich potrieb
- Prípravy a vedení prezentácií softvéru
- Vedení obchodného procesu od úvodného oslovenia až po úspešné uzatvorenie obchodu
- Starostlivosti o získaných a zverených zákazníkov
- Absolvovaní služobných ciest automobilom u zákazníkov v celej SR

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v dynamickom kolektíve, orientovanom na dosahovanie cieľov
- Motivačná zložka na základe dosiahnutých výsledkov
- Perspektíva profesijného a finančného rastu
- Služobný notebook a mobil, aj na súkromné účely
- Služobný automobil, aj na súkromné účely
- Homeoffice - možnosť pracovať z domu
- Možnosť ďalšieho vzdelávania sa v oblasti predajných techník a informatiky
- Zamestnanecký program (DDP, SickDays, Príplatok na stravu, Teambuildingy)

Informácie o výberovom konaní

Odpovede zasielajte výhradne e-mailom, ak spĺňate požadované kvalifikačné predpoklady.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT,technické,ekonomické,elektrotechnické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme Key Account Managera:
- samostatného, ovládajúceho predajné techniky, ktorého baví vyjednávanie so zákazníkmi a vedenie predajného procesu
- technicky aj ekonomicky zdatného, ktorého nepoložia otázky od majiteľov firiem, manažérov, účtovníkov, ani administrátorov
- vytrvalého, ktorého motivuje príležitosť uzatvorenia každého nového obchodu
- výhodou je predošlá prax v predaji podnikového ERP softvéru

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Holding Seyfor patrí medzi európskych dodávateľov ICT riešení. Zamestnáva už vyše 1600 zamestnancov. Svojimi riešeniami pokrýva veľké spektrum subjektov od živnostníkov cez korporácie až po štátnu správu. Vytvára vlastné podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zákazkový vývoj pre komerčný segment, verejnú správu, školstvo a zdravotníctvo

Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.

Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.

V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 1003800  Dátum zverejnenia: 5.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou