Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent obchodu
Chemstroj, s.r.o.
Miesto práce
Priemyselna 720, 072 22 Strazske, okres Michalovce
Priemyselna 720, 072 22 Strazske, okres Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
6 až 7/2016
6 až 7/2016
Mzdové podmienky (brutto)
V zmysle mzdového systému v spoločnosti. Bude prerokovaný pri osobnom pohovore.
V zmysle mzdového systému v spoločnosti. Bude prerokovaný pri osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedie evidenciu dopytov a evidenciu spracovania ponúk v požadovanom rozsahu, termínoch a v súlade s internými pravidlami.
- Pripravuje a Vedie komunikáciu so zákazníkmi a pripravuje podklady na riešenie ich požiadaviek včas a v kvalite odpovedajúcej rozsahu poskytovanej služby, resp. výrobku.
- Podieľa sa na príprave a organizovaní všetkých cyklov logistiky odboru
- Realizuje zmeny v organizácii práce a jej aktualizácii v zmysle podpory optimálneho využitia logistických činností útvaru.
- Pripravuje podklady za obchodné riešenie reklamácií dodaných služieb a výrobkov.
- Pripravuje podklady a realizuje efektívne metódy realizácie nákupu materiálov, náhradných dielov a služieb podľa požiadaviek odborov výroby a údržby v Strážskom v súlade s internými smernicami a v požadovaných termínoch.
- Pripravuje podklady a návrhy pre plánovanie (strednodobé a operatívne v cykle týždeň, mesiac, štvrťrok, polrok a rok), realizovanie a evidencia obchodných aktivít a nákupných činností.
- Vypracováva podklady pre mesačné, štvrťročné a ročné správy plnenia plánu predaja a nákupu.
- Dopĺňa a vyhodnocuje všetky činnosti súvisiace s prácou v systéme SAP za celý odbor obchodu.
- Pripravuje podklady a eviduje výberové konania pre všetky typy nákupu materiálu, služieb a poddodávok pre výrobné a údržbárske výkony a ich následnú realizáciu.
- Pripravuje, eviduje a vyhodnocuje - zavádzanie, udržiavanie, aktualizáciu a využívanie systému hodnotenia dodávateľov.
- Podieľa sa na kontrole dodržiavania všetkých platných predpisov OBP a PO, STN, vnútropodnikových smerníc, hygienických a ostatných legislatívnych predpisov na pracoviskách odboru obchodu.
- Eviduje, pripravuje podklady a vybavuje nevyhnutnú korešpondenciu odboru obchodu.
- Zúčastňuje sa, pripravuje podklady a vykonáva zápis z pravidelných mesačných porád s pracovníkmi odboru za účelom ich informovania o cieľoch a úlohách odboru.
- Aktívne sa podieľa na opatreniach pre trvalé zlepšovanie činnosti odboru.
- Eviduje a vykonáva prípravu školení zameraných na rozvoj pracovníkov odboru.
- Rozvíjať svoje odborné znalosti a schopnosti v rámci systému personálneho rozvoja.
- Pripravuje a spolupracuje pri príprave i vykonávaní ročných inventúr spoločnosti.
- Pripravuje a vykonáva v spolupráci s ostatnými útvarmi interné informačné mesačné inventúry v časti odboru obchodu, nákup, sklad, predaj
- Pripravuje a Vedie komunikáciu so zákazníkmi a pripravuje podklady na riešenie ich požiadaviek včas a v kvalite odpovedajúcej rozsahu poskytovanej služby, resp. výrobku.
- Podieľa sa na príprave a organizovaní všetkých cyklov logistiky odboru
- Realizuje zmeny v organizácii práce a jej aktualizácii v zmysle podpory optimálneho využitia logistických činností útvaru.
- Pripravuje podklady za obchodné riešenie reklamácií dodaných služieb a výrobkov.
- Pripravuje podklady a realizuje efektívne metódy realizácie nákupu materiálov, náhradných dielov a služieb podľa požiadaviek odborov výroby a údržby v Strážskom v súlade s internými smernicami a v požadovaných termínoch.
- Pripravuje podklady a návrhy pre plánovanie (strednodobé a operatívne v cykle týždeň, mesiac, štvrťrok, polrok a rok), realizovanie a evidencia obchodných aktivít a nákupných činností.
- Vypracováva podklady pre mesačné, štvrťročné a ročné správy plnenia plánu predaja a nákupu.
- Dopĺňa a vyhodnocuje všetky činnosti súvisiace s prácou v systéme SAP za celý odbor obchodu.
- Pripravuje podklady a eviduje výberové konania pre všetky typy nákupu materiálu, služieb a poddodávok pre výrobné a údržbárske výkony a ich následnú realizáciu.
- Pripravuje, eviduje a vyhodnocuje - zavádzanie, udržiavanie, aktualizáciu a využívanie systému hodnotenia dodávateľov.
- Podieľa sa na kontrole dodržiavania všetkých platných predpisov OBP a PO, STN, vnútropodnikových smerníc, hygienických a ostatných legislatívnych predpisov na pracoviskách odboru obchodu.
- Eviduje, pripravuje podklady a vybavuje nevyhnutnú korešpondenciu odboru obchodu.
- Zúčastňuje sa, pripravuje podklady a vykonáva zápis z pravidelných mesačných porád s pracovníkmi odboru za účelom ich informovania o cieľoch a úlohách odboru.
- Aktívne sa podieľa na opatreniach pre trvalé zlepšovanie činnosti odboru.
- Eviduje a vykonáva prípravu školení zameraných na rozvoj pracovníkov odboru.
- Rozvíjať svoje odborné znalosti a schopnosti v rámci systému personálneho rozvoja.
- Pripravuje a spolupracuje pri príprave i vykonávaní ročných inventúr spoločnosti.
- Pripravuje a vykonáva v spolupráci s ostatnými útvarmi interné informačné mesačné inventúry v časti odboru obchodu, nákup, sklad, predaj
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v dynamickej, modernej spoločnosti
- možnosť osobného rastu
- motivujúce finančné ohodnotenia a pravidelné školenia
- samostatnosť, flexibilita
- možnosť osobného rastu
- motivujúce finančné ohodnotenia a pravidelné školenia
- samostatnosť, flexibilita
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 15.05.2016.
V prípade záujmu pošlite Vaše CV na adresu: [email protected], alebo zaslaním na poštovú adresu.
Zaslaním životopisu dáva uchádzač svoj súhlas spoločnosti CHEMSTROJ, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z.. o ochrane osobných údajov.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky uvedené v tomto inzeráte a vyhradzujeme si právo výberu.
V prípade záujmu pošlite Vaše CV na adresu: [email protected], alebo zaslaním na poštovú adresu.
Zaslaním životopisu dáva uchádzač svoj súhlas spoločnosti CHEMSTROJ, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z.. o ochrane osobných údajov.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky uvedené v tomto inzeráte a vyhradzujeme si právo výberu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technika - strojárstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
AutoCAD - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatný prístup k práci
- osobná aktivita
- flexibilné riešenie zadaných úloh
- komunikácia na veľmi dobrej úrovni
- tímová spolupráca
- analytické a technické myslenie
- osobná aktivita
- flexibilné riešenie zadaných úloh
- komunikácia na veľmi dobrej úrovni
- tímová spolupráca
- analytické a technické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť CHEMSTROJ, s.r.o. bola založená v Bratislave v roku 2006. Strojárska výroba tejto spoločnosti nadväzuje na viac ako 50 ročnú tradíciu strojárskej výroby vrámci Chemka, a. s. Strážske.
Základnou stratégiou spoločnosti je výroba zariadení chemického, potravinárskeho, farmaceutického, stavebného a papierenského priemyslu vrátane elektroinštalácií a automatizovaných systémov riadenia v rámci realizácie investičných akcií.
Vysokú kvalifikáciu pre toto široké spektrum priemyslu dokladujú získané certifikáty a oprávnenia na výrobu, montáž, rekonštrukciu, opravu, údržbu, odborné prehliadky a skúšky vyhradených a nevyhradených plynových, tlakových a zdvíhacích technických zariadení, opravy cisterien a armatúr a pod.
Základnou stratégiou spoločnosti je výroba zariadení chemického, potravinárskeho, farmaceutického, stavebného a papierenského priemyslu vrátane elektroinštalácií a automatizovaných systémov riadenia v rámci realizácie investičných akcií.
Vysokú kvalifikáciu pre toto široké spektrum priemyslu dokladujú získané certifikáty a oprávnenia na výrobu, montáž, rekonštrukciu, opravu, údržbu, odborné prehliadky a skúšky vyhradených a nevyhradených plynových, tlakových a zdvíhacích technických zariadení, opravy cisterien a armatúr a pod.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 2539444
Dátum zverejnenia: 5.5.2016
2016-05-05
lokalita: okres Michalovce Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Chemstroj, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V zmysle mzdového systému v spoločnosti. Bude prerokovaný pri osobnom pohovore.