Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CGI Slovensko
Tvoríme digitálnu budúcnosť Sme popredná globálna firma v oblasti IT konzultácií.
Tvoríme digitálnu budúcnosť Sme popredná globálna firma v oblasti IT konzultácií.
Siebel CRM špecialista
Miesto práce
Suché Mýto 1, Bratislava
Suché Mýto 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Siebel CRM špecialista pracuje v projektovom teame na analýze, designe a implementácii produktu Siebel CRM v prostredí finančných a telekomunikačných zákazníkov.
Medzi jeho zodpovednosti patrí:
• Spolupráca na analýze požiadaviek zákazníka
• Spolupráca na designe riešenia
• Tvorba funkčných a technických špecifikácií
• Implementácia nových funkcionalít
• Oprava a rozširovanie funkčnosti existujúcich častí systému
• Testovanie vybraných častí systému
• Tvorba dokumentácie
• Podpora a údržba existujúceho riešenia
Požadujeme:
• VŠ vzdelanie technického smeru (oblasť IT/telekomunikácie)
• Min 3 roky praxe v zákazníckom prostredí
• Technická znalosť produktu Siebel CRM
• Pokročilé praktické skúsenosti s úpravami a konfiguráciou Siebel CRM
• Pokročilá praktická znalosť PL/SQL a relačných databáz
• Praktické skúsenosti v oblasti tvorby analýz a designu
• Znalosť IT prostredia finančných a telekomunikačných odvetví vítaná
• Široký rozhľad v IT technológiách vítaný
• Veľmi dobrá znalosť angličtiny (aj technickej)
• Tímovosť, flexibilita, proaktívny prístup k zvereným úlohám
Termín nástupu: júl 2016, prípadne dohodou
Medzi jeho zodpovednosti patrí:
• Spolupráca na analýze požiadaviek zákazníka
• Spolupráca na designe riešenia
• Tvorba funkčných a technických špecifikácií
• Implementácia nových funkcionalít
• Oprava a rozširovanie funkčnosti existujúcich častí systému
• Testovanie vybraných častí systému
• Tvorba dokumentácie
• Podpora a údržba existujúceho riešenia
Požadujeme:
• VŠ vzdelanie technického smeru (oblasť IT/telekomunikácie)
• Min 3 roky praxe v zákazníckom prostredí
• Technická znalosť produktu Siebel CRM
• Pokročilé praktické skúsenosti s úpravami a konfiguráciou Siebel CRM
• Pokročilá praktická znalosť PL/SQL a relačných databáz
• Praktické skúsenosti v oblasti tvorby analýz a designu
• Znalosť IT prostredia finančných a telekomunikačných odvetví vítaná
• Široký rozhľad v IT technológiách vítaný
• Veľmi dobrá znalosť angličtiny (aj technickej)
• Tímovosť, flexibilita, proaktívny prístup k zvereným úlohám
Termín nástupu: júl 2016, prípadne dohodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CGI je popredná spoločnosť poskytujúca poradenské a technologické služby zamerané na pomoc klientom pri dosahovaní úspechu v ich podnikaní. Od založenia v roku 1976 zdieľame s našimi zákazníkmi ich problémy a poskytujeme kvalitné služby k ich riešeniu. 77 000 odborníkov v 40 krajinách sveta znamená pre našich klientov blízkosť, odbornosť a kompletné IT služby, ktoré naplnia ich obchodné potreby kdekoľvek a kedykoľvek. Ponúkame tak prístup a zodpovednosť lokálneho partnera, ako aj služby a schopnosti potrebné pre splnenie rozvíjajúcich sa potrieb v globálnom meradle. Naše pobočky v strednej a východnej Európe sa nachádzajú v Českej republike, Slovensku a Maďarsku. Zároveň pracujeme na projektoch významných organizácií v iných štátoch, ako je Bulharsko, Chorvátsko, Macedónsko, Čierna Hora, Rumunsko a Srbsko.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 2494969
Dátum zverejnenia: 31.3.2016
2016-03-31
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT architekt, IT/Technical Support Specialist, Systémový inžinier Spoločnosť: CGI Slovakia s. r. o.