Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CGI Slovensko
Tvoríme digitálnu budúcnosť Sme popredná globálna firma v oblasti IT konzultácií.
Tvoríme digitálnu budúcnosť Sme popredná globálna firma v oblasti IT konzultácií.
Executive Assistent
Miesto práce
Landererova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Landererova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy začína od 1 800 EUR/m. (brutto). Konečná výška mzdy závisí od konkrétnych znalostí a skúseností kandidáta a vzniká dohodou.
1 800 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy začína od 1 800 EUR/m. (brutto). Konečná výška mzdy závisí od konkrétnych znalostí a skúseností kandidáta a vzniká dohodou.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• asistentská podpora viceprezidenta spoločnosti = „jeho pravá ruka“
• komplexné poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment tím pri vnútornej aj externej komunikácii
• vedenie administratívnej agendy a agendy štatutárneho zástupcu spoločnosti (zápisy z porád, vybavovanie písomností, zabezpečenie kontaktu s právnikom a notárskym úradom, udržiavanie databázy kontaktov, zabezpečenie vyúčtovania služobných ciest,...)
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
• vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií.
• organizácia externých stretnutí na úrovni vrcholového manažmentu
• organizácia interných porád a pracovných ciest
• zabezpečovanie komunikácie s nadriadenými štruktúrami v zahraničí
• podpora pri organizácii marketingových akcií.
• komplexné poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment tím pri vnútornej aj externej komunikácii
• vedenie administratívnej agendy a agendy štatutárneho zástupcu spoločnosti (zápisy z porád, vybavovanie písomností, zabezpečenie kontaktu s právnikom a notárskym úradom, udržiavanie databázy kontaktov, zabezpečenie vyúčtovania služobných ciest,...)
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
• vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií.
• organizácia externých stretnutí na úrovni vrcholového manažmentu
• organizácia interných porád a pracovných ciest
• zabezpečovanie komunikácie s nadriadenými štruktúrami v zahraničí
• podpora pri organizácii marketingových akcií.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame?
• Vynikajúci mix priateľskej pracovnej atmosféry a stabilného zázemia jednej z najväčších IT spoločností na svete
• Podporu vášho profesionálneho rastu
• Pestré možnosti rozvojových a vzdelávacích aktivít cez rôzne certifikované programy a firemný knowledge sharing
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Flexibilný pracovný čas s možnosťou Home office podľa dohody (nielen počas pandémie)
• Účasť na zisku spoločnosti (tzv. Profit Participation Plan)
• Firemný akciový program (tzv. Share Purchase Plan) – možnosť nákupu zamestnaneckých akcií
• 25 dní dovolenky na regeneráciu pracovných síl pre každého
• 3 dni sick-days na zotavenie sa
• 30 dní plne hradenej práceneschopnosti
• Stravné za každý odpracovaný deň
• Bohatý Benefit plus balík na voľnočasové aktivity z oblasti športu, kultúry, cestovania, zdravia alebo vzdelávania
• Firemné auto a možnosť parkovania v závislosti od levelu seniority
• Referral bonus za odporučenie nového kolegu
• Možnosť získania bezúročnej pôžičky pre zamestanca
• Jazykové vzdelávanie pre zamestnanca
• Multisport karta do športových a wellness zariadení a i.
• Očkovanie proti chrípke a kliešťovej encefalitíde
• Možnosť účasti na rôznych športových akciách – napr. Do práce na bicykli, bežecké maratóny a i.
• Bezprostredná blízkosť posilky
• Možnosť využitia poradenských služieb odborníkov (psychologických i právnych) pri zdravotných, pracovných alebo iných závažných životných udalostiach (tzv. Member Assistance Program)
• A mnoho ďalšieho...
Pridaj sa k nám a zistíš to na vlastnej koži!
• Vynikajúci mix priateľskej pracovnej atmosféry a stabilného zázemia jednej z najväčších IT spoločností na svete
• Podporu vášho profesionálneho rastu
• Pestré možnosti rozvojových a vzdelávacích aktivít cez rôzne certifikované programy a firemný knowledge sharing
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Flexibilný pracovný čas s možnosťou Home office podľa dohody (nielen počas pandémie)
• Účasť na zisku spoločnosti (tzv. Profit Participation Plan)
• Firemný akciový program (tzv. Share Purchase Plan) – možnosť nákupu zamestnaneckých akcií
• 25 dní dovolenky na regeneráciu pracovných síl pre každého
• 3 dni sick-days na zotavenie sa
• 30 dní plne hradenej práceneschopnosti
• Stravné za každý odpracovaný deň
• Bohatý Benefit plus balík na voľnočasové aktivity z oblasti športu, kultúry, cestovania, zdravia alebo vzdelávania
• Firemné auto a možnosť parkovania v závislosti od levelu seniority
• Referral bonus za odporučenie nového kolegu
• Možnosť získania bezúročnej pôžičky pre zamestanca
• Jazykové vzdelávanie pre zamestnanca
• Multisport karta do športových a wellness zariadení a i.
• Očkovanie proti chrípke a kliešťovej encefalitíde
• Možnosť účasti na rôznych športových akciách – napr. Do práce na bicykli, bežecké maratóny a i.
• Bezprostredná blízkosť posilky
• Možnosť využitia poradenských služieb odborníkov (psychologických i právnych) pri zdravotných, pracovných alebo iných závažných životných udalostiach (tzv. Member Assistance Program)
• A mnoho ďalšieho...
Pridaj sa k nám a zistíš to na vlastnej koži!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, Asistentská podpora
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• SŠ, VŠ vzdelanie
• niekoľkoročné skúsenosti na obdobnej pozícii (výhodou sú skúsenosti z medzinárodnej IT spoločnosti)
• aktívna znalosť anglického jazyka (komunikácia v rámci CEE regiónu)
• samostatnosť, schopnosť prejaviť iniciatívu a aktívne riešiť problémy
• dobré organizačné schopnosti
• výborné komunikačné zručnosti
• zmysel pre zodpovednosť a výborný time management
• pro-aktívny a pozitívny prístup k práci, ochota spolupracovať
• príjemné a profesionálne vystupovanie
• dobrá znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
• niekoľkoročné skúsenosti na obdobnej pozícii (výhodou sú skúsenosti z medzinárodnej IT spoločnosti)
• aktívna znalosť anglického jazyka (komunikácia v rámci CEE regiónu)
• samostatnosť, schopnosť prejaviť iniciatívu a aktívne riešiť problémy
• dobré organizačné schopnosti
• výborné komunikačné zručnosti
• zmysel pre zodpovednosť a výborný time management
• pro-aktívny a pozitívny prístup k práci, ochota spolupracovať
• príjemné a profesionálne vystupovanie
• dobrá znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CGI je popredná spoločnosť poskytujúca poradenské a technologické služby zamerané na pomoc klientom pri dosahovaní úspechu v ich podnikaní. Od založenia v roku 1976 zdieľame s našimi zákazníkmi ich problémy a poskytujeme kvalitné služby k ich riešeniu. 77 000 odborníkov v 40 krajinách sveta znamená pre našich klientov blízkosť, odbornosť a kompletné IT služby, ktoré naplnia ich obchodné potreby kdekoľvek a kedykoľvek. Ponúkame tak prístup a zodpovednosť lokálneho partnera, ako aj služby a schopnosti potrebné pre splnenie rozvíjajúcich sa potrieb v globálnom meradle. Naše pobočky v strednej a východnej Európe sa nachádzajú v Českej republike, Slovensku a Maďarsku. Zároveň pracujeme na projektoch významných organizácií v iných štátoch, ako je Bulharsko, Chorvátsko, Macedónsko, Čierna Hora, Rumunsko a Srbsko.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 1823338
Dátum zverejnenia: 6.4.2023
2023-04-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: CGI Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac