Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/ka Klientskeho centra - sAutoleasing SK, s.r.o.
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte chuť:
- telefonicky a písomne zabezpečovať komunikáciu s klientom spoločnosti a poskytovať informácie a poradenstvo v súvislosti s ich už uzatvorenými úverovými a leasingovými zmluvami
- spravovať a meniť úverové zmluvy, leasingové zmluvy a ďalšie súvisiace dokumentácie
- plniť klientove požiadavky najmä po administratívnej stránke v rozsahu pôsobnosti a v súlade s platnými štandardami a normami spoločnosti
- pracovať s dokumentmi a spracovávať údaje v interných a externých systémoch
- viesť odbornú a komplexnú agendu a zodpovednosť za konečnú formu, obsah a správnosť dokumentov i súvisiacich údajov
- poskytovať poradenstvo v procesoch a produktoch ponúkaných spoločnosťou
- spravovať a aktualizovať zmeny v poistení
Budeme si rozumieť, ak máte:
- SŠ vzdelanie (ekonomické zameranie výhodou)
- prax v oblasti leasingovej či bankovej spoločnosti, alebo klientskeho centra vítaná
- pokročilú znalosť práce s PC (MS OFFICE, Outlook, Word, Excel)
- veľmi dobrú znalosť gramatiky slovenského jazyka
- výborný písomný prejav
- komunikačné zručnosti a schopnosť efektívnej telefonickej komunikácie
- zodpovednosť, flexibilitu, asertívne správanie a schopnosť pracovať pod tlakom
U nás získate možnosť:
- zlepšenia komunikačných zručností
- neustále sa zdokonaľovať v bankovom obore
- pracovať v príjemnom pracovnom prostredí, kde vládne priateľská atmosféra
- dostať motivujúce odmenu za dobre odvedenú prácu
- vybrať si zo širokej ponuky voľnočasových a finančných benefitov
Informace podá
Kontaktní centrum úseku lidské zdroje ¶ email: #[email protected]# ¶ telefon: 956 711 333 ¶
CustomerCategory
administrativa;callCentrum
CustomerCategory
CeskaSporitelna
Informace o náboru
http://csas.jobs.cz/pd/1032662922?rps=183&source=10&exportID=0
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme jedním ze základních pilířů českého bankovního systému. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské finanční skupiny Erste Bank. Naším cílem je nabídnout klientům přesně takové služby, jaké potřebují. Patříme k bankám, které udávají trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích. Pro movitější klienty jsme zavedli nové osobní bankovnictví pod značkou BLUE navržené tak, aby pomáhalo řešit finanční potřeby klientů v každé fázi života.
ID: 2285724
Dátum zverejnenia: 12.10.2015
2015-10-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Telefonní operátor Spoločnosť: Česká spořitelna, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.