Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka realitnej kancelárie
CENTURY 21 Slovakia
Miesto práce
Dostojevského rad 26, Bratislava
Dostojevského rad 26, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná náplň:
- primárne spracovanie účtovných dokladov
- administratívna podpora
- spracovanie výkazov a hlásení
- správa obchodnej agendy
- telefonická komunikácia
- riešenie operatívnych úloh
- primárne spracovanie účtovných dokladov
- administratívna podpora
- spracovanie výkazov a hlásení
- správa obchodnej agendy
- telefonická komunikácia
- riešenie operatívnych úloh
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu prosím zašlite svoj životopis na adresu [email protected]. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:
- vodičský preukaz
- počítačové zručnosti v základných oblastiach internet, MS Office na úrovni pokročilý
- predchádzajúce skúsenosti v oblasti , obchodu alebo administratívy veľkou výhodou
-schopnosť komunikovať v aspoň jednom cudzom jazyku výhodou
komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, aktívny prístup k riešeniu problémov , reprezentatívne vystupovanie
- vodičský preukaz
- počítačové zručnosti v základných oblastiach internet, MS Office na úrovni pokročilý
- predchádzajúce skúsenosti v oblasti , obchodu alebo administratívy veľkou výhodou
-schopnosť komunikovať v aspoň jednom cudzom jazyku výhodou
komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, aktívny prístup k riešeniu problémov , reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CENTURY 21® je globálna, silná a energická spoločnosť pôsobiaca na realitnom trhu, ktorá sa stala najväčším poskytovateľom realitných služieb na svete. Vo viac ako 7500 nezávisle vlastnených realitných kanceláriách pracuje vyše 100 tisíc profesionálov v 74 krajinách sveta. CENTURY 21® vstúpilo na Slovensko 21. 01. 2010. Od tej doby sme otvorili mnoho úspešných realitných kancelárií, ktoré poskytujú svojim klientom Zlatý štandard realitných služieb. Kvalitou poskytovaných služieb, efektívnymi rozhodnutiami a inovatívnymi riešeniami chceme maximálne uspokojovať potreby našich zákazníkov. Práve ich sny sú pre nás výzvami, ktoré nás nútia neustále hľadať a školiť nových profesionálnych maklérov a zlepšovať Systém CENTURY 21® pre slovenské prostredie tak, aby sme si vybudovali ich plnú dôveru. Všetky naše rozhodnutia vychádzajú z našich hodnôt a platnej legislatívy Slovenskej republiky. Z nich vyrastá aj naša firemná kultúra, vďaka ktorej rastie dôvera zákazníkov v Systém CENTURY 21®. Svojimi skúsenosťami posúvame realitný trh na vyššiu úroveň a naším cieľom je stať sa aj na Slovensku lídrom v poskytovaní realitných služieb.
ID: 1870629
Dátum zverejnenia: 17.9.2014
2014-09-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: CENTURY 21 Slovakia
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou