Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažérka pre obchod a personalistiku
Centrum Prosperity, s.r.o.
Miesto práce
Jesenského 17, Martin, okres Martin
Jesenského 17, Martin, okres Martin
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
1.2.2016
1.2.2016
Mzdové podmienky (brutto)
500 - 1000 EUR/mesiac, paušál plus mesačná odmena za produkciu
500 - 1000 EUR/mesiac, paušál plus mesačná odmena za produkciu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce na obchodnom oddelení.
Hlavné:
- odborná práca pri plnení plánov obchodného oddelenie
- odborné práce pri tvorbe marketingových kampaní
Pomocné:
- dohodovanie stretnutí pre obchodného riaditeľa
- vedenie záznamov z rokovaní do databázy
- dopĺňanie databázy
- rozosielanie hromadnej pošty
- pomoc pri organizovaní prednášok
- príprava tlačív na rokovania
- evidovanie prihlášok a ich archivácia
- zadávanie podkladov na fakturáciu
- rezervácia ubytovania počas služobných ciest obchodného oddelenia
- vypracovanie podkladov zo služobných ciest
- príprava tlačív a techniky na prednášky
- objednávanie kníh a kurzových materiálov
- zabezpečovanie prenájmu prednáškových miestností
Náplň práce na personálnom oddelení.
Hlavné:
- odborné práce pri nábore nových pracovníkov
Pomocné:
- príjem a výdaj pošty
- nákup občerstvenia pre návštevy
- obsluha návštev
- udržiavanie poriadku na pracovisku
- iné podľa pokynov nadriadeného
Hlavné:
- odborná práca pri plnení plánov obchodného oddelenie
- odborné práce pri tvorbe marketingových kampaní
Pomocné:
- dohodovanie stretnutí pre obchodného riaditeľa
- vedenie záznamov z rokovaní do databázy
- dopĺňanie databázy
- rozosielanie hromadnej pošty
- pomoc pri organizovaní prednášok
- príprava tlačív na rokovania
- evidovanie prihlášok a ich archivácia
- zadávanie podkladov na fakturáciu
- rezervácia ubytovania počas služobných ciest obchodného oddelenia
- vypracovanie podkladov zo služobných ciest
- príprava tlačív a techniky na prednášky
- objednávanie kníh a kurzových materiálov
- zabezpečovanie prenájmu prednáškových miestností
Náplň práce na personálnom oddelení.
Hlavné:
- odborné práce pri nábore nových pracovníkov
Pomocné:
- príjem a výdaj pošty
- nákup občerstvenia pre návštevy
- obsluha návštev
- udržiavanie poriadku na pracovisku
- iné podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Odborné zaškolenie. Dlhodobá spolupráca s možnosťou zvyšovania kvalifikácie a osobnostného rozvoja. Motivačné provízne, odmeňovanie za výkon. Osobné ohodnotenie a vzdelávanie. Práca v dynamickom priateľskom tíme. Práca s vrcholovým manažmentom iných organizácií.
Informácie o výberovom konaní
Vašu žiadosť, profesijný životopis, výsledky vzdelania, certifikáty z kurzov, výsledky z predchádzajúcej práce, fotografiu pošlite na adresu: [email protected] Po zaslaní žiadosti Vám po dohode oznámime termín I.kola výberového konania, na ktorom je potrebné absolvovať testy a vyplniť formulár. Následne budete pozvaný, podľa výsledkov testov I.kola na osobný pohovor, na základe ktorého môžete byť vybratá na uvedenú pozíciu. V prípade že bývate mimo región Turiec, je potrebné presťahovať sa do Turca.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Obchod, Marketing
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Expert
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Expert
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na túto pozíciu vyberieme spolupracovníčku, ktorá je ochotná:
- venovať čas hlavne práci a v najbližších 5 rokoch pracovať a pomáhať pri plnení cieľov spoločnosti
- pracovať denne 10-12 hodín, niekedy podľa potreby aj cez víkend
- pracovať kvôli práci samotnej, pretože ju zaujímavá a nie preto, že chce byť zamestnaná, alebo nemá doma čo robiť a baví ju byť medzi ľuďmi
- pomáhať iným ľuďom
- udržiavať veci v poriadku
- udržiavať zavedený systém
- vie byť samostatná a vie sa rozhodovať
- má dostatok odvahy vypracovať, viesť a doviesť
k výsledkom marketingové kampane
- vie dohodnúť obchodné stretnutia
- v živote uprednostňuje pracovné výsledky
- má ambície postúpiť na vyšší post
- je ochotná zvyšovať svoju kvalifikáciu na daný post
- vie dodržať slovo a plní dohody
- vie si stanoviť dlhodobý cieľ a ísť za ním
- je tímový hráč a vie stmeľovať tím
- je ochotná a plní príkazy bez odporu
- má kombinačné schopnosti a predstavivosť
- venovať čas hlavne práci a v najbližších 5 rokoch pracovať a pomáhať pri plnení cieľov spoločnosti
- pracovať denne 10-12 hodín, niekedy podľa potreby aj cez víkend
- pracovať kvôli práci samotnej, pretože ju zaujímavá a nie preto, že chce byť zamestnaná, alebo nemá doma čo robiť a baví ju byť medzi ľuďmi
- pomáhať iným ľuďom
- udržiavať veci v poriadku
- udržiavať zavedený systém
- vie byť samostatná a vie sa rozhodovať
- má dostatok odvahy vypracovať, viesť a doviesť
k výsledkom marketingové kampane
- vie dohodnúť obchodné stretnutia
- v živote uprednostňuje pracovné výsledky
- má ambície postúpiť na vyšší post
- je ochotná zvyšovať svoju kvalifikáciu na daný post
- vie dodržať slovo a plní dohody
- vie si stanoviť dlhodobý cieľ a ísť za ním
- je tímový hráč a vie stmeľovať tím
- je ochotná a plní príkazy bez odporu
- má kombinačné schopnosti a predstavivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Centrum Prosperity, s.r.o. bola založená v roku 2002 so sídlom v Martine.
Pre majiteľov firiem vytvára bezpečné prostredie, kde si môžu zvyšovať kvalifikáciu v manažérskom odbore - riadení firmy a pracovníkov.
Medzi úspechy spoločnosti patrí zaškolenie vyše 300 stredných aj väčších podnikov v SR a ČR. Aktívnych firiem, ktoré mesačne školíme je približne dvadsať (to zahŕňa spoluprácu niekoľkoročných klientov).
Know-how, ktoré používa Centrum Prosperity, využívajú firmy zo zvučným menom, ako je napríklad Shell, Pandora, DHL, Remax, Toyota, Honda, BMW, Lavazza, Sony a iné.
To, čo o výsledkoch práce našej spoločnosti hovoria absolventi školení si môžete prečítať na http://centrumprosperity.sk/reference/.
Spolupráca v spoločnosti Centra Prosperity je vždy prínosná nielen pre klientov ale aj spolupracovníkov, pretože umožňuje osobnostný a profesionálny rast, po zaškolení samostatné rozhodovanie, možnosť doškoľovania sa v internej akadémii, zaslúžené ohodnotenie, prácu s modernou a špičkovou technológiou na riadenie firiem, a spoločenskú prestíž.
Pre majiteľov firiem vytvára bezpečné prostredie, kde si môžu zvyšovať kvalifikáciu v manažérskom odbore - riadení firmy a pracovníkov.
Medzi úspechy spoločnosti patrí zaškolenie vyše 300 stredných aj väčších podnikov v SR a ČR. Aktívnych firiem, ktoré mesačne školíme je približne dvadsať (to zahŕňa spoluprácu niekoľkoročných klientov).
Know-how, ktoré používa Centrum Prosperity, využívajú firmy zo zvučným menom, ako je napríklad Shell, Pandora, DHL, Remax, Toyota, Honda, BMW, Lavazza, Sony a iné.
To, čo o výsledkoch práce našej spoločnosti hovoria absolventi školení si môžete prečítať na http://centrumprosperity.sk/reference/.
Spolupráca v spoločnosti Centra Prosperity je vždy prínosná nielen pre klientov ale aj spolupracovníkov, pretože umožňuje osobnostný a profesionálny rast, po zaškolení samostatné rozhodovanie, možnosť doškoľovania sa v internej akadémii, zaslúžené ohodnotenie, prácu s modernou a špičkovou technológiou na riadenie firiem, a spoločenskú prestíž.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2074631
Dátum zverejnenia: 8.1.2016
2016-01-08
lokalita: okres Martin Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Contract Manager, Marketingový manažér, Office manager Spoločnosť: Centrum Prosperity, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500 - 1000 EUR/mesiac, paušál plus mesačná odmena za produkciu