Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka mzdového oddelenia (Prešov)
CentralWork s.r.o.
Miesto práce
okres Prešov
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
mzdové podmienky upresníme pri osobnom stretnutí
mzdové podmienky upresníme pri osobnom stretnutí
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej personálnej agentúry hľadáme šikovnú kolegyňu/kolegu!
- výpomoc účtovnému/mzdovému oddeleniu,
- práca s firemnou personálnou databázou, vyhľadávanie, evidencia údajov,
- reporting,
- plnenie úloh nadriadeného,
- zodpovednosť za niektoré časti projektov,
- bežná administratíva (e-mail, pošta, kopírovanie/skenovanie dokumentov a i.),
- v prípade potreby aj telefonická komunikácia s klientom, úradmi...
- Pracovné miesto bude vytvorené v spolupráci s Úradom práce - podľa §54, vhodné pre uchádzačov vo veku do 25 rokov v evidencii minimálne 3 mesiace a uchádzačov vo veku do 29 rokov v evidencii minimálne 6 mesiacov.
- výpomoc účtovnému/mzdovému oddeleniu,
- práca s firemnou personálnou databázou, vyhľadávanie, evidencia údajov,
- reporting,
- plnenie úloh nadriadeného,
- zodpovednosť za niektoré časti projektov,
- bežná administratíva (e-mail, pošta, kopírovanie/skenovanie dokumentov a i.),
- v prípade potreby aj telefonická komunikácia s klientom, úradmi...
- Pracovné miesto bude vytvorené v spolupráci s Úradom práce - podľa §54, vhodné pre uchádzačov vo veku do 25 rokov v evidencii minimálne 3 mesiace a uchádzačov vo veku do 29 rokov v evidencii minimálne 6 mesiacov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovná zmluva (plný úväzok),
- motivujúce platové ohodnotenie,
- firemné benefity,
- teambuildingové aktivity,
- príjemné pracovné prostredie,
- mladý kolektív,
- možnosť osobného rozvoja a rastu
- motivujúce platové ohodnotenie,
- firemné benefity,
- teambuildingové aktivity,
- príjemné pracovné prostredie,
- mladý kolektív,
- možnosť osobného rozvoja a rastu
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť CentralWork s.r.o. poskytuje komplexné služby v oblasti personálneho leasingu pre výrobné a logistické spoločnosti v ČR. Sme registrovaní pre sprostredkovanie zamestnania Ministerstvem práce, sociálních věcí a rodiny ČR č.2010/77090-422/4 a registrovanou ADZ Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny SR.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu sesterskú spoločnosť NetCentral Slovakia, s.r.o., Keratsinské námestie 1, Prešov.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu sesterskú spoločnosť NetCentral Slovakia, s.r.o., Keratsinské námestie 1, Prešov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
áno
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené min. SŠ vzdelanie s maturitou,
- prax s administratívou - výhodou,
- prax s mzdovou databázou - výhodou,
- veľmi dobrá znalosť práce s PC (MS Office - excel, word, internet),
- schopnosť určovať priority a organizovať si aktivity,
- flexibilita, samostatnosť,
- lojálnosť a zodpovednosť,
- chuť učiť sa nové veci.
- Ďakujeme všetkým ktorí prejavili záujem, ale vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
- prax s administratívou - výhodou,
- prax s mzdovou databázou - výhodou,
- veľmi dobrá znalosť práce s PC (MS Office - excel, word, internet),
- schopnosť určovať priority a organizovať si aktivity,
- flexibilita, samostatnosť,
- lojálnosť a zodpovednosť,
- chuť učiť sa nové veci.
- Ďakujeme všetkým ktorí prejavili záujem, ale vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť CentralWork Slovakia s.r.o. poskytuje komplexné služby v oblasti personálneho leasingu pre výrobné a logistické spoločnosti v SR. Sme registrovaní na Ústredí práce, sociálnych vecí a rodiny SR pod číslom UPS/US1/SSZOSK/BEZ/2016/9600-0001.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3090368
Dátum zverejnenia: 4.6.2017
2017-06-04
lokalita: okres Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Konzultant, Personalista, Telefonický operátor Spoločnosť: CentralWork s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: mzdové podmienky upresníme pri osobnom stretnutí