Administratívny pracovník v personálnej agentúre Prešov

CentralWork s.r.o.

Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
mzdové podmienky upresníme pri osobnom stretnutí

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- výpomoc účtovnému oddeleniu,
- práca s firemnou personálnou databázou, vyhľadávanie, nahadzovanie údajov,
- reporting,
- menšie samostatné úlohy a projekty,
- zodpovednosť za niektoré časti projektov,
- bežná administratíva,
- v prípade potreby aj telefonická komunikácia s klientom, úradmi...
Pracovné miesto bude vytvorené v spolupráci s Úradom práce - podľa §54, vhodné pre uchádzačov vo veku do 25 rokov v evidencii minimálne 3 mesiace a uchádzačov vo veku do 29 rokov v evidencii minimálne 6 mesiacov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca na hlavný pracovný pomer,
- motivujúce platové ohodnotenie,
- práca v príjemnom prostredí, v mladom a dynamickom kolektíve,
- možnosť osobného rozvoja a rastu

Informácie o výberovom konaní

Spoločnosť CentralWork s.r.o. poskytuje komplexné služby v oblasti personálneho leasingu pre výrobné a logistické spoločnosti v ČR. Sme registrovaní pre sprostredkovanie zamestnania Ministerstvem práce, sociálních věcí a rodiny ČR č.2010/77090-422/4 a registrovanou ADZ Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny SR.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu sesterskú spoločnosť NetCentral Slovakia, s.r.o., Keratsinské námestie 1, Prešov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert

Prax na pozícii/v oblasti

áno

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené SŠ vzdelanie s maturitou,
- pracovná skúsenosť na podobnej pozícií výhodou,
- veľmi dobrá znalosť práce s PC (MS Office - excel, word, internet),
- schopnosť určovať priority a organizovať si aktivity,
- flexibilita, samostatnosť,
- lojálnosť a zodpovednosť,
- chuť učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť CentralWork Slovakia s.r.o. poskytuje komplexné služby v oblasti personálneho leasingu pre výrobné a logistické spoločnosti v SR. Sme registrovaní na Ústredí práce, sociálnych vecí a rodiny SR pod číslom UPS/US1/SSZOSK/BEZ/2016/9600-0001.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3076740  Dátum zverejnenia: 24.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: mzdové podmienky upresníme pri osobnom stretnutí