Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager/Executive assistant
Centire s. r. o.
Miesto práce
Záhradnícka 72, 821 08 Bratislava, Bratislava
Záhradnícka 72, 821 08 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2015
01.02.2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie sekretariátu spoločnosti
- Organizácia chodu kancelárie
- Podpora vedenia spoločnosti
- Administratívna podpora oddelení/teamov/projektov
- Plnenie úloh podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
- Organizácia termínov pre potreby vedenia spoločnosti
- Plánovanie a evidencia nákladov na chod kancelárie, nákup potrieb pre kanceláriu
Požiadavky:
- Skúsenosť s podobnou pozíciou (vedenie sekretariátu a zabezpečenie chodu kancelárie) min. 5 rokov
- Veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- Veľmi dobrá znalosť MS Office
- Praktické skúsenosti v oblastiach:
Zabezpečenie administratívnej podpory, spracovávanie mesačných vyúčtovaní, kontrola auto kníh manažmentu, evidencia a obeh faktúr, príprava podkladov pre účtovníctvo
• Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty,
• Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia, príprava objednávok pre chod kancelárie
• Zabezpečovanie servisných opráv a údržby hnuteľného majetku spoločnosti
• Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev;
• Komunikácia s úradmi + samostatné riešenie a vybavovanie rôznych úloh a zadaní podľa požiadaviek manažmentu
• Spolupráca pri organizovaní školení a pri firemných akciách
•Zadávanie nových kontaktov do firemného CRM systému a údržba aktuálnych kontaktov
Hľadáme skúsenú kolegyňu alebo kolegu, kt. administratívna podpora kancelárie baví a hľadá si stabilnú prácu na dlhšie obdobie.
- Organizácia chodu kancelárie
- Podpora vedenia spoločnosti
- Administratívna podpora oddelení/teamov/projektov
- Plnenie úloh podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
- Organizácia termínov pre potreby vedenia spoločnosti
- Plánovanie a evidencia nákladov na chod kancelárie, nákup potrieb pre kanceláriu
Požiadavky:
- Skúsenosť s podobnou pozíciou (vedenie sekretariátu a zabezpečenie chodu kancelárie) min. 5 rokov
- Veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- Veľmi dobrá znalosť MS Office
- Praktické skúsenosti v oblastiach:
Zabezpečenie administratívnej podpory, spracovávanie mesačných vyúčtovaní, kontrola auto kníh manažmentu, evidencia a obeh faktúr, príprava podkladov pre účtovníctvo
• Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty,
• Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia, príprava objednávok pre chod kancelárie
• Zabezpečovanie servisných opráv a údržby hnuteľného majetku spoločnosti
• Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev;
• Komunikácia s úradmi + samostatné riešenie a vybavovanie rôznych úloh a zadaní podľa požiadaviek manažmentu
• Spolupráca pri organizovaní školení a pri firemných akciách
•Zadávanie nových kontaktov do firemného CRM systému a údržba aktuálnych kontaktov
Hľadáme skúsenú kolegyňu alebo kolegu, kt. administratívna podpora kancelárie baví a hľadá si stabilnú prácu na dlhšie obdobie.
Zamestnanecké výhody, benefity
2 sick days/ročne, 2 study days/ročne
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• integrita
• zodpovednosť
• riadenie komplexnosti
• proaktívny prístup
• samostatnosť
• flexibilita
• odolnosť voči stresu
• zmysel pre detail
• analytické myslenie
• zodpovednosť
• riadenie komplexnosti
• proaktívny prístup
• samostatnosť
• flexibilita
• odolnosť voči stresu
• zmysel pre detail
• analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Centire je rokmi zohratý tím konzultantov, ktorý sa zameriava na business consulting, grantové poradenstvo, regionálny rozvoj a dátové analýzy. Tvoríme a zapájame sa do medzinárodných projektov zameraných na špecifické poradenstvo pre firmy, ktorých podnikanie má pozitívny spoločenský dopad. Pracujeme pre malé aj veľké firmy, neziskovky, samosprávu ale aj pre organizácie štátnej správy, či školstvo. Okrem toho, že inovatívnosť odporúčame naším klientom, sami sa snažíme byť inovatívni a neustále preto vymýšľame nové projekty a služby.
Založili sme portál Grantexpert.sk, ktorého služby dnes aktívne využíva takmer 20 000 ľudí, podieľali sme sa na rozvoji Duálneho vzdelávania, ktoré pomáha tisícom žiakom a firmám na Slovensku. Radíme firmám, ako môžu byť úspešnejšie vo svojom podnikaní. Momentálne rozbiehame ďalšie zaujímavé projekty zamerané na digitalizáciu poradenských služieb a ich súčasťou môžeš byť aj ty.
Založili sme portál Grantexpert.sk, ktorého služby dnes aktívne využíva takmer 20 000 ľudí, podieľali sme sa na rozvoji Duálneho vzdelávania, ktoré pomáha tisícom žiakom a firmám na Slovensku. Radíme firmám, ako môžu byť úspešnejšie vo svojom podnikaní. Momentálne rozbiehame ďalšie zaujímavé projekty zamerané na digitalizáciu poradenských služieb a ich súčasťou môžeš byť aj ty.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 1519334
Dátum zverejnenia: 17.12.2014
2014-12-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Centire s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou