Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedenie kancelárie spoločnosti (Office Manager) - nástup ihneď
CEE COLLECT Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Križkova 9, Bratislava
Križkova 9, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
IHNEĎ
IHNEĎ
Mzdové podmienky (brutto)
800 € brutto ako nástupný (pri TPP na 8,5 hod)
800 € brutto ako nástupný (pri TPP na 8,5 hod)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
PROSÍME PREČÍTAŤ POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA A NÁPLŇ PRÁCE DO KONCA!
Pozícia vhodná aj na skrátený hlavný pracovný pomer, vhodná aj pre mamičky s dieťaťom., avšak aspoň 6 hodín denne. Nejedná sa o brigádu popri škole alebo zamestnaní!
• Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti
• Príprava pravidelných reportov pre vedenie spoločnosti (excel)
• Príprava podkladov pre účtovné oddelenie (podklady pre DPH, mzdy, ročnú závierku)
• Evidencia došlých faktúr a vystavovanie faktúr v účtovnom programe
• Príprava firemných podkladov do výberových konaní
• Príprava pracovných zmlúv (TPP, DoPČ, DoBPŠ ovládať rozdiely)
• Komunikácia s úradmi a inštitúciami, s externou účtovnou firmou
• Príprava podkladov pre spracovanie miezd (ovládať okrem iného úkony počas PN a OČR zamestnanca, lehoty)
• Spracovanie došlej a odoslanej pošty
• Zabezpečovanie nákupu kancelárských potrieb a občerstvenia.
Pozícia vhodná aj na skrátený hlavný pracovný pomer, vhodná aj pre mamičky s dieťaťom., avšak aspoň 6 hodín denne. Nejedná sa o brigádu popri škole alebo zamestnaní!
• Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti
• Príprava pravidelných reportov pre vedenie spoločnosti (excel)
• Príprava podkladov pre účtovné oddelenie (podklady pre DPH, mzdy, ročnú závierku)
• Evidencia došlých faktúr a vystavovanie faktúr v účtovnom programe
• Príprava firemných podkladov do výberových konaní
• Príprava pracovných zmlúv (TPP, DoPČ, DoBPŠ ovládať rozdiely)
• Komunikácia s úradmi a inštitúciami, s externou účtovnou firmou
• Príprava podkladov pre spracovanie miezd (ovládať okrem iného úkony počas PN a OČR zamestnanca, lehoty)
• Spracovanie došlej a odoslanej pošty
• Zabezpečovanie nákupu kancelárských potrieb a občerstvenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pohyblivý pracovný čas (v rozmedzí 7:30 - 17:00); voľné víkendy a sviatky
- práca v mladom kolektíve
- práca v centre mesta, vynikajúca dostupnosť
- bonusový systém (po skúšobnej dobe kvartálne odmeňovanie)
- možnosť skrátenia skúšobnej doby na 1 mesiac
- úhrada 50% nákladov na športové, fitness a zdraviu prospešné volnočasové aktivity, ktorých výkon je možný aj počas pracovnej doby
- firemné teambuildingy
- práca v mladom kolektíve
- práca v centre mesta, vynikajúca dostupnosť
- bonusový systém (po skúšobnej dobe kvartálne odmeňovanie)
- možnosť skrátenia skúšobnej doby na 1 mesiac
- úhrada 50% nákladov na športové, fitness a zdraviu prospešné volnočasové aktivity, ktorých výkon je možný aj počas pracovnej doby
- firemné teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Skúsenosti s prácou s MS Excel a anglický jazyk mierne pokročilý level je podmienkou; uchádzač bude preskúšaný na pracovnom pohovore!
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Personalistika - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Personalistika - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
pracovné nasadenie, zodpovednosť, samostatnosť, asertívnosť;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť patriaca do medzinárodného holdingu zaoberajúca sa správou rizikových aktív klientov.
www.ceecollect.sk
www.ceecollect.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2413235
Dátum zverejnenia: 8.4.2019
2019-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: CEE COLLECT Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 € brutto ako nástupný (pri TPP na 8,5 hod)