Technical Manager

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máte za sebou skúsenosti v oblasti technickej správy objektov, dokážete pracovať samostatne a hľadáte nové výzvy, využite príležitosť pridať sa do nášho priateľského tímu.

Hlavnou úlohou Technical Managera bude zastrešenie technickej a prevádzkovej stránky nehnuteľnosti.

Medzi ostatné zodpovednosti patrí:
  • Zodpovednosť za kontrolu, servis, opravu, údržbu, funkčné skúšky a revízie všetkých technických zariadení, technológií a požiarnotechnických zariadení v spravovanej nehnuteľnosti (VZT, EPS, EZS, SHZ, zdvíhacie zariadenia, hydranty a ďalšie)
  • Zodpovednosť za kontrolu dodávateľov služieb (facility management, upratovacia služba, bezpečnostná služba, odpadové hospodárstvo, údržba zelene, zimná údržba, parkovací systém, PO, BOZP, vzorky odpadových vôd a iné), identifikuje nedostatky a kontroluje ich odstránenie
  • Zabezpečovanie kontroly stavu, údržbu a čistotu celej nehnuteľnosti (interiér a exteriér), parkovacích plôch, vrátane príjazdových komunikácií a priestorov odpadového dvora
  • Kontrola a koordinácia úpravy nájomného priestoru v súlade s nájomnou zmluvou
  • Odovzdanie priestoru nájomcovi vrátane zodpovednosti za dodržanie náležitostí spojených s rekonštrukčnými prácami
  • Koordinovanie procesu úpravy nájomných priestorov v súlade s internými smernicami a rozhodnutiami prenajímateľa
  • Zodpovednosť za reporting klientovi, prípravu ročného rozpočtu, sledovanie nákladov, kontrolu správnosti fakturácie spojenej s prevádzkou nákupného centra
  • Príprava servisných zmlúv a dodatkov s dodávateľmi
  • Je zodpovedný za komunikáciu s nájomníkmi nákupného centra a za komunikáciu s dodávateľmi
  • Príprava cenových ponúk a nákladových kalkulácií plánovaných investičných akcií, riadenie realizácie investičných akcií, následne preberá dielo a dohliada na správnu fakturáciu
  • Príprava a kontrola predpisov pre nájomcov
  • Komunikácia s orgánmi štátnej správy
  • Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:

  • Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
  • Masáže na pracovisku
  • Sabbatical leave a dovolenka extra
  • Flexibilná pracovná doba a home office
  • Bonus pri narodení dieťaťa
  • Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
  • Finančný bonus za odporučenie kandidátov
  • Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
  • Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
  • Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
  • Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Relevantná prax v oblasti technickej správy budov a/alebo vzdelanie technického zamerania
  • Výborné organizačné zručnosti, schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti
  • MS Excel na používateľskej úrovni
  • Schopnosť poskytnúť nadštandardné dodanie služby pre klienta

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Hana Tatranská
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 4778953  Dátum zverejnenia: 7.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac