HR Generalist

Miesto práce
UNIQ, Staromestská 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HR Generalist zodpovedá za administráciu osobných údajov zamestnancov a komplexnú agendu v rámci rôznych oblastí HR.

  • Zodpovedá za spracovanie a prípravu všetkých dokumentov spojených s prijímaním, zmenou a ukončovaním pracovného pomeru zamestnancov
  • Zodpovedá za aktuálnosť pracovno-právnych dokumentov
  • Zodpovedá za prípravu a distribúciu Bonus Letters pre zamestnancov
  • V spolupráci so SSC zodpovedá za vytvorenie korporátneho ID nových zamestnancov a administráciu osobných údajov zamestnancov v HRIS
  • Zodpovedá za včasné prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov do zdravotnej a sociálnej poisťovne, prípadne iných štátnych inštitúcií
  • Zodpovedá za vedenie a aktualizáciu personálnych zložiek zamestnancov
  • Zodpovedá za včasné zasielanie HC a FTE reportu na mesačnej báze
  • Zodpovedá za správu a aktualizáciu organizačnej štruktúry
  • Zodpovedá za prípravu a distribúciu výstupných dokumentov pre odchádzajúcich zamestnancov
  • Zodpovedá za administráciu dochádzkového systému HRA
  • Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre mzdy
  • Zodpovedá za správne vyúčtovania cestovných náhrad, nákladov na použitie služobných automobilov, expense reportov, vyúčtovaní kreditných kariet
  • Zodpovedá za objednávanie stravných lístkov pre všetky strediská
  • Zodpovedá za komunikáciu s externým dodávateľom pre payroll
  • Vystavuje tlačivá a potvrdenia pre zamestnancov
  • Komunikuje so štátnymi inštitúciami a štatistickým úradom
  • Zodpovedá za agendu BOZP/PO a Pracovnej Zdravotnej Služby
  • Zodpovedá za agendu ochrany osobných údajov a poskytuje súčinnosť pri auditoch OOU
  • Zodpovedá za prípravu a evidenciu dokumentov pre pridelenie služobných motorových vozidiel alebo využívanie súkromných MV pre pracovné účely, servisné prehliadky, inventarizáciu stavu SMV
  • Zodpovedá za komunikáciu s leasingovou spoločnosťou pri objednávaní nových SMV
  • Zodpovedá za agendu kreditných kariet, koordinuje proces objednávania a distribúcie kreditných kariet
  • Zodpovedá za administráciu prípadných zrážok zo mzdy pri schodkoch na majetku spoločnosti
  • Participuje na medzinárodných HR projektoch
  • Príprava rôznych reportov pre manažment a centrálu EMEA

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
  • Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
  • Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
  • Motivačné finančné hodnotenie
  • Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
  • Finančný bonus za odporučenie kandidátov
  • Flexibilná pracovná doba
  • Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
  • Kariérny rast
  • Naša spoločnosť CBRE bola nominovaná ako zamestnávateľ roka 2016
  • CBRE získala 18. miesto v rebríčku LinkedIn Top 20 Companies List 2017
  • Podzemné parkovisko pre bicykle a sprchy

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.

Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.

S úctou,

Váš CBRE HR tím

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

psychológia, ekonomika, personálny manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
  • VŠ vzdelanie v oblasti personálneho manažmentu, ekonomiky, psychológie
  • Anglický jazyk: aktívne
  • MS Office – na profesionálnej úrovni
  • Zákonník práce

SKILLS / ZRUČNOSTI
  • Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
  • Schopnosť efektívnej komunikácie smerom k interným aj externým klientom
  • Relevantná prax so spracovaním mzdovej agendy
  • Relevantná prax s prípravou reportov
  • Relevantná prax s HRIS (PeopleSoft, výhodou)
  • Schopnosť určiť priority v rýchlo sa meniacom prostredí

ABILITIES / SCHOPNOSTI
  • Orientácia na detail a prácu s číslami
  • Schopnosť dodržiavať termíny, zodpovednosť
  • Vysoké morálne a etické zásady, čestnosť
  • Schopnosť rozhodovať sa a samostatne riešiť komplexné úlohy
  • Schopnosť rýchlo sa učiť
  • Záujem o nové trendy v oblasti HR

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Dobšovič
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 3108058  Dátum zverejnenia: 11.1.2018