Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Property Administrator - Polus City Center
Miesto práce
Polus City Center, Vajnorská 10645/100, Bratislava
Polus City Center, Vajnorská 10645/100, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Property Administrátor je v plnej miere zodpovedný za plnenie povinností správcu z manažérskej zmluvy v oblasti správy nájomných zmlúv, prevádzkových nákladov a administrácie nehnuteľnosti.
- zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
- vedenie a aktualizácia databázy platných nájomných zmlúv a ich dodatkov
- vedenie a aktualizácia databázy súčasných nájomcov
- príprava každomesačného aktuálneho letting statusu (rent roll), jeho spracovanie a odoslanie
- príprava podkladov pre fakturáciu
- príprava podkladov na indexáciu nájomného a zábezpek
- vedenie agendy prevádzkových nákladov (OPEX, MAREX), nákladov vlastníka a iných nákladov
- evidencia dodávateľských faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia, úhrady faktúr, archivácia faktúr
- vedenie a aktualizácia databázy dodávateľských zmlúv a ich dodatkov
- príprava podkladov do reportov na základe pokynov Property managera
- príprava podkladov pre rozpočet na základe pokynov Property managera
- evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie Property manažéra o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránení týchto porušení
- evidencia databázy a sledovanie platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie Property manažéra
- zavedenie všetkých potrebných evidencii a databáz, príprava podklad na vyúčtovanie a sledovanie SPN a PPN podľa pokynov property managera
- korešpondencia s nájomcami
- evidencia obratov nájomcov ak je to relevantné pre danú nehnuteľnosť
- pohľadávková agenda
- príprava prvotných účtovných dokladov
- administratívna činnosť súvisiaca so spravovanou nehnuteľnosťou
- plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Kariérny rast
- CBRE bola nominovaná ako Naj zamestnávateľ roka 2016
- CBRE získala 18. miesto v rebríčku LinkedIn Top 20 Companies List 2017
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
SKILLS / ZRUČNOSTI
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- VŠ vzdelanie v oblasti ekonomického smeru
- Rozpočtový a finančný manažment
- MS Excel – evidencia dát, reportovanie, kontingenčné tabuľky, pivot
- Anglický jazyk – B2/C1
SKILLS / ZRUČNOSTI
- Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
- Relevantná prax s prípravou nájomných zmlúv
- Relevantná prax s fakturáciou a reportingom
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- Plánovanie a koordinácia – time management, plnenie termínov
- Orientácia na detail a prácu s finančnými dátami
- Starostlivosť o klienta
- Tímová spolupráca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3076264
Dátum zverejnenia: 24.5.2017
2017-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Fakturant, Referent správy pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: CBRE s.r.o.