Property Administrator - Polus City Center

Miesto práce
Polus City Center, Vajnorská 10645/100, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Property Administrátor je v plnej miere zodpovedný za plnenie povinností správcu z manažérskej zmluvy v oblasti správy nájomných zmlúv, prevádzkových nákladov a administrácie nehnuteľnosti.

  • zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
  • vedenie a aktualizácia databázy platných nájomných zmlúv a ich dodatkov
  • vedenie a aktualizácia databázy súčasných nájomcov
  • príprava každomesačného aktuálneho letting statusu (rent roll), jeho spracovanie a odoslanie
  • príprava podkladov pre fakturáciu
  • príprava podkladov na indexáciu nájomného a zábezpek
  • vedenie agendy prevádzkových nákladov (OPEX, MAREX), nákladov vlastníka a iných nákladov
  • evidencia dodávateľských faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia, úhrady faktúr, archivácia faktúr
  • vedenie a aktualizácia databázy dodávateľských zmlúv a ich dodatkov
  • príprava podkladov do reportov na základe pokynov Property managera
  • príprava podkladov pre rozpočet na základe pokynov Property managera
  • evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie Property manažéra o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránení týchto porušení
  • evidencia databázy a sledovanie platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie Property manažéra
  • zavedenie všetkých potrebných evidencii a databáz, príprava podklad na vyúčtovanie a sledovanie SPN a PPN podľa pokynov property managera
  • korešpondencia s nájomcami
  • evidencia obratov nájomcov ak je to relevantné pre danú nehnuteľnosť
  • pohľadávková agenda
  • príprava prvotných účtovných dokladov
  • administratívna činnosť súvisiaca so spravovanou nehnuteľnosťou
  • plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
  • Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
  • Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
  • Motivačné finančné hodnotenie
  • Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
  • Finančný bonus za odporučenie kandidátov
  • Flexibilná pracovná doba
  • Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
  • Kariérny rast
  • CBRE bola nominovaná ako Naj zamestnávateľ roka 2016
  • CBRE získala 18. miesto v rebríčku LinkedIn Top 20 Companies List 2017

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.

Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.

S úctou,

Váš CBRE HR tím

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
  • VŠ vzdelanie v oblasti ekonomického smeru
  • Rozpočtový a finančný manažment
  • MS Excel – evidencia dát, reportovanie, kontingenčné tabuľky, pivot
  • Anglický jazyk – B2/C1

SKILLS / ZRUČNOSTI
  • Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
  • Relevantná prax s prípravou nájomných zmlúv
  • Relevantná prax s fakturáciou a reportingom

ABILITIES / SCHOPNOSTI
  • Plánovanie a koordinácia – time management, plnenie termínov
  • Orientácia na detail a prácu s finančnými dátami
  • Starostlivosť o klienta
  • Tímová spolupráca

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Dobšovič
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 3076264  Dátum zverejnenia: 24.5.2017