Asistentka (správa obchodného centra Europa)

CBRE s.r.o.

Miesto práce
EUROPA, Na Troskách 25, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Asistentka zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci a podpory pre manažéra a/alebo oddelenie, koordináciu procesov, rovnako však vystupuje ako osoba prvého kontaktu pre nájomníkov nehnuteľnosti a dodávateľov služieb.

- Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažéra a ostatných členov tímu
- Zodpovedá za organizačné zabezpečenie obchodných stretnutí, služobných ciest, vrátane rezervácií hotelov, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania , zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov
- Spracováva podklady a spolupracuje pri príprave prezentácií
- Zabezpečuje komplexnú starostlivosť o obchodných partnerov, prípravu a podávanie občerstvenia
- Zodpovedá za prípravu písomnej korešpondencie s obchodnými partnermi podľa inštrukcií nadriadených
- Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Zodpovedá za príjem, evidenciu a zasielanie firemnej korešpondencie, komplexnú internú aj externú komunikáciu s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- Zodpovedá za prípravu účtovných podkladov a ich odovzdávanie účtovnému oddeleniu, zodpovedá za evidenciu faktúr, prípravu návrhov na odsúhlasenie platieb, zadávanie platieb, ich evidenciu a archiváciu
- Zodpovedá za aktualizáciu a evidenciu plných mocí v rámci spoločnosti
- Zodpovedá za vedenie evidencie dochádzky a stravných lístkov zamestnancov
- Zodpovedá za spracovanie vyúčtovania pracovných ciest
- Zodpovedá za vedenie pokladne strediska i pokladne klienta
- Zodpovedá za archiváciu dokumentov na spoločný hard-disk
- Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Kariérny rast
- Naša spoločnosť CBRE bola nominovaná ako zamestnávateľ roka 2016

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.

Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.

S úctou,

Váš CBRE HR tím

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2017 (ostáva ešte 38 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Fakturácia - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
- SŠ/VŠ vzdelanie v oblasti ekonomického smeru
- Základný prehľad v oblasti finančnej terminológie
- MS Excel – evidencia dát
- Anglický jazyk – B1, B2, C1

SKILLS / ZRUČNOSTI
- Profesionálna prezentácia voči interným aj externým klientom
- Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
- Výborné komunikačné zručnosti pri príprave obchodnej korešpondencie
- Výborné organizačné zručnosti, schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti – time management, plnenie termínov, práca s kalendárom

ABILITIES / SCHOPNOSTI
- Schopnosť správne vyhodnotiť zadané úlohy a realizovať následné kroky potrebné pre ich splnenie
- Schopnosť primerane a profesionálne reagovať na bežné požiadavky či sťažnosti zo strany klientov, spolupracovníkov a nadriadeného
- Schopnosť vyriešiť problémy v štandardných situáciách
- Starostlivosť o klienta
- Tímová spolupráca
- Svedomitosť, spoľahlivosť a zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Začnite svoju kariéru v CBRE!

CBRE Group so sídlom v Los Angeles je svetovým lídrom v oblasti realitných služieb a investícií s obratom 13.1 miliardy USD za rok 2016. CBRE od roku 2008 figuruje v rebríčku Fortune 500 (v roku 2016 na 259. priečke) a v indexe S&P 500. S približne 75 000 zamestnancami slúži majiteľom nehnuteľností, investorom a nájomníkom prostredníctvom viac ako 440 pobočiek po celom svete (vo viac ako 64 krajinách). CBRE ponúka širokú paletu nehnuteľností na trhu, ktorú zastrešuje kvalitnými integrovanými službami, poskytovanými na základe spolupráce lídrov na trhu nehnuteľností.

Pre CBRE Slovensko pracuje viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. CBRE poskytuje strategické poradenstvo a realizáciu predaja a prenájmu všetkých typov nehnuteľností, služby pre firmy, oceňovanie nehnuteľností, developerské služby, investičné poradenstvo, výskum a spravuje 23 komerčných a kancelárskych objektov.

CBRE Slovensko je držiteľom ocenení CIJ AWARDS SLOVAKIA 2016 v kategóriách Best Office Power Broker Team of the Year, Best Retail Power Broker Team of the Year, and Best Warehouse Power Broker Team of the Year.
Link: www.cbre.com

Start your career at CBRE!

CBRE Group, Inc. is the world’s largest commercial real estate services and investment firm headquartered in Los Angeles, with 2016 revenues of $13.1 billion and more than 75,000 employees (excluding affiliate offices). CBRE has been included in the Fortune 500 since 2008, ranking #259 in 2016. It also has been voted the industry’s top brand by the Lipsey Company for 16 consecutive years, and has been named one of Fortune’s “Most Admired Companies” in the real estate sector for five years in a row. Its shares trade on the New York Stock Exchange under the symbol “CBG.”

CBRE Slovakia employs more than 200 employees in Bratislava, Košice and Banská Bystrica. CBRE offers a broad range of integrated services, including facilities, transaction and project management; property management; investment management; appraisal and valuation; property leasing; strategic consulting; property sales; mortgage services and development services and manages 23 commercial and office buildings.

CBRE Slovakia holds CIJ Awards SLOVAKIA 2016 in the following categories: Best Office Power Broker Team of the Year, Best Retail Broker Power Team of the Year, and Best Power Broker Warehouse Team of the Year.
Link: www.cbre.com

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

CBRE s.r.o.
Park One, Námestie 1. mája 18
811 06 Bratislava
http://www.cbre.com/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Slezáková
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2958527   Dátum zverejnenia: 17.7.2017