Mzdový účtovník / Personalista

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spracovanie personálnej a mzdovej agendy:
  • koordinácia a spracovanie agendy za jednotlivé strediská spoločnosti
  • príprava pracovných podkladov
  • nahlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní
  • spracovanie a kontrola dochádzky , zabezpečenie stravných lístkov
  • sumarizácia podkladov pre spracovanie a následný výpočet miezd
  • zasielanie mesačných a ročných výkazov a prehľadov do poisťovní a úradov
  • zabezpečenie komunikácie s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou, ÚPSVaR, zdravotnými poisťovňami a inšpektorátom práce
  • spracovanie RZD a vysporiadanie dane v mzdách zamestnancov
  • vystavenie potvrdení pre zamestnancov ako aj dokladov po skončení pracovného pomeru
  • zabezpečenie komunikácie s právnikmi v personálnych záležitostiach spoločnosti
  • zabezpečenie komunikácie so spoločnosťou poskytujúcou PO a BOZP
  • spracovanie podkladov pre globálny mzdový a personálny systém spoločnosti
  • sledovanie zmien v legislatíve a ich zapracovanie do systému

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
  • atraktívna práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu zašlite svoj štrukturovaný životopis spolu so súhlasom na spracovanie osobných údajov na e-mailovú adresu:
[email protected]

Odpovedať budeme iba uchádzačom, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania.
Za porozumenie vopred ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického smeru
  • minimálne 2-ročná prax v oblasti personalistiky a mzdového účtovníctva
  • veľmi dobrá znalosť aktuálne platných zákonov v oblasti miezd
  • práca s PC: užívateľská znalosť Word, Excel, Outlook, výhodou je skúsenosť s prácou v mzdovom a personálnom programe HUMAN
  • aktívna znalosť anglického jazyka
  • zodpovednosť, spoľahlivosť, diskrétnosť, samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Mám záujem
ID: 1927848  Dátum zverejnenia: 13.11.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou