Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér reštaurácie - Kom'in
Cassa Brewery s.r.o.
Miesto práce
Žriedlová 11, Košice
Žriedlová 11, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu prevádzku Kom’in BrewHouse v Košiciach hľadáme kandidáta na pozíciu manažéra prevádzky / prevádzkara.
Hľadáme človeka, ktorý sa bude podieľať na zaistení efektívneho riadenia prevádzky a organizácie práce personálu s cieľom dosiahnuť maximálnu spokojnosť zákazníkov.
Vašou úlohou bude:
• Dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy
• Riadenie zverenej prevádzky a plnenie všetkých pracovných úloh z náplne práce v oblastiach
Personál/Prostredie/Produkt/Profit.
Zodpovednosti/Personál:
• Zodpovednosť za nábor zamestnancov a personálnu agendu spojenú s procesom nástupu
zamestnanca
• Zabezpečenie tréningového procesu nového zamestnanca
• Príprava zmien, rozmiestnenie zamestnancov v kontexte zabezpečenia plynulého chodu
prevádzky
• Zodpovednosť za dodržiavanie dress code, BOZP, príprava mzdových podkladov
• Príprava podkladov pre hodnotenia zamestnancov, pravidelné stretnutia so zamestnancami
• Riadiť, organizovať a kontrolovať prácu personálu na prevádzke
Zodpovednosti/Prostredie:
• Zabezpečenie plynulého chodu prevádzky s poskytovaním servisu pre zákazníka.
• Zabezpečenie hygieny, otváracích hodín, inventáru na prevádzke, určenie sanitárnych dní,
riešenie technických nedostatkov
• Zaistiť riadne otvorenie a uzatvorenie prevádzky
• Riešiť mimoriadne situácie, okamžite informovať nadriadeného o vzniknutých situáciách
Zodpovednosti/Produkt:
• Povinnosť ovládať kompletné portfólio produktov, zabezpečenie presných receptúr
• Analýza efektivity pracovných postupov
• Objednávanie tovaru
Zodpovednosti/Profit:
• Dodržiavanie a kontrola personálnych nákladov
• Optimalizácia variabilných nákladov, plnenie stanovených koeficientov
• Zodpovednosť za priebeh a výstup z inventúr, zabezpečenie vystavovania uzávierok pokladní
• Zabezpečiť manipuláciu s hotovosťou v rámci odvodu tržieb z pokladne
• Mať hmotnú zodpovednosť za zverené finančné hodnoty a ich riadne vyúčtovanie
Hľadáme človeka, ktorý sa bude podieľať na zaistení efektívneho riadenia prevádzky a organizácie práce personálu s cieľom dosiahnuť maximálnu spokojnosť zákazníkov.
Vašou úlohou bude:
• Dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy
• Riadenie zverenej prevádzky a plnenie všetkých pracovných úloh z náplne práce v oblastiach
Personál/Prostredie/Produkt/Profit.
Zodpovednosti/Personál:
• Zodpovednosť za nábor zamestnancov a personálnu agendu spojenú s procesom nástupu
zamestnanca
• Zabezpečenie tréningového procesu nového zamestnanca
• Príprava zmien, rozmiestnenie zamestnancov v kontexte zabezpečenia plynulého chodu
prevádzky
• Zodpovednosť za dodržiavanie dress code, BOZP, príprava mzdových podkladov
• Príprava podkladov pre hodnotenia zamestnancov, pravidelné stretnutia so zamestnancami
• Riadiť, organizovať a kontrolovať prácu personálu na prevádzke
Zodpovednosti/Prostredie:
• Zabezpečenie plynulého chodu prevádzky s poskytovaním servisu pre zákazníka.
• Zabezpečenie hygieny, otváracích hodín, inventáru na prevádzke, určenie sanitárnych dní,
riešenie technických nedostatkov
• Zaistiť riadne otvorenie a uzatvorenie prevádzky
• Riešiť mimoriadne situácie, okamžite informovať nadriadeného o vzniknutých situáciách
Zodpovednosti/Produkt:
• Povinnosť ovládať kompletné portfólio produktov, zabezpečenie presných receptúr
• Analýza efektivity pracovných postupov
• Objednávanie tovaru
Zodpovednosti/Profit:
• Dodržiavanie a kontrola personálnych nákladov
• Optimalizácia variabilných nákladov, plnenie stanovených koeficientov
• Zodpovednosť za priebeh a výstup z inventúr, zabezpečenie vystavovania uzávierok pokladní
• Zabezpečiť manipuláciu s hotovosťou v rámci odvodu tržieb z pokladne
• Mať hmotnú zodpovednosť za zverené finančné hodnoty a ich riadne vyúčtovanie
Zamestnanecké výhody, benefity
• Priestor pre sebarealizáciu
• Možnosti kariérneho a odborného rastu
• Zľavy na poskytované služby spoločnosti
• Príjemný kolektív
• Možnosti kariérneho a odborného rastu
• Zľavy na poskytované služby spoločnosti
• Príjemný kolektív
Informácie o výberovom konaní
Podmienkou je zaslanie životopisu s pripojenou aktuálnou fotkou.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Gastronómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Minimálne 3 ročná skúsenosť s riadením prevádzky/tímu ľudí.
Očakávame:
• Skúsenosti s vedením tímu
• Schopnosť viesť tím prevádzky k dosiahnutiu stanovených výsledkov
predaja, spokojnosti zákazníkov
• Vynikajúce organizačné schopnosti a vysoké pracovné nasadenie
• Vynikajúci zákaznícky servis a dobré medziľudské komunikačné
schopnosti
• Spoľahlivosť a aktívny prístup k práci
• Zvládanie konfliktných situácii
• MS Office – mierne pokročilý
• Schopnosť zvládania stresových situácií
• Flexibilita
Očakávame:
• Skúsenosti s vedením tímu
• Schopnosť viesť tím prevádzky k dosiahnutiu stanovených výsledkov
predaja, spokojnosti zákazníkov
• Vynikajúce organizačné schopnosti a vysoké pracovné nasadenie
• Vynikajúci zákaznícky servis a dobré medziľudské komunikačné
schopnosti
• Spoľahlivosť a aktívny prístup k práci
• Zvládanie konfliktných situácii
• MS Office – mierne pokročilý
• Schopnosť zvládania stresových situácií
• Flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
minipivovar
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2088042
Dátum zverejnenia: 20.4.2015
2015-04-20
lokalita: Košice Pozícia: Prevádzkar, Prevádzkový manažér, Vedúci prevádzky Spoločnosť: Cassa Brewery s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou