Help Desk Operator – Operátor kontaktného centra (Ref. č.: 2016001)

CARD - NET, a. s.

Miesto práce
Plynárenská 7/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme dynamického, flexibilného, pro-zákaznícky orientovaného človeka na pozíciu operátora kontaktného centra (Help Desk Operator).
Do náplne práce budú spadať nasledovné aktivity:
• Telefonické a online poskytovanie profesionálnej podpory a asistencie pri riešení problémov s produktami a službami našej spoločnosti
• Riešenie požiadaviek, reklamácií a podnetov od zákazníkov v súlade s internými zásadami a postupmi spoločnosti
• Zabezpečovanie administratívnych činností súvisiacich s prevádzkou a s prebiehajúcimi marketingovými aktivitami
• Poskytovanie návrhov na zlepšenie služieb zákazníkom
• Práca na zmeny (v nepretržitej prevádzke)

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca na dobu neurčitú
• Stravné lístky
• Zaškolenie na zdokonalenie služieb poskytovaných zákazníkom
• Priestor pre odborný a profesionálny rast v oblasti poskytovania služieb zákazníckeho servisu
• Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás táto ponúkaná pracovná pozícia zaujala, prosím pošlite nám svoj životopis a motivačný list.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola.
Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

16.12.2016 (ostáva ešte 8 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Predchádzajúce pracovné skúsenosti s prácou v help desk oblasti výhodou
• Časová flexibilita - ochota pracovať na zmeny 24/7 (nepretržitá prevádzka)
• Vysoké pracovné nasadenie a schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
• Zodpovednosť, komunikatívnosť, lojalita, tímový duch
• Orientácia na zákazníka - profesionálne, príjemné a zdvorilé vystupovanie a prejav

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CARD-NET s.r.o., je spoločnosť so zameraním na poskytovanie služieb v oblasti procesingu nebankových kariet. Spoločnosť sa zameriava na vývoj a implementácie kartových riešení s využitím čipových kariet ako aj poskytovanie kompletného servisu na prevádzkovanie týchto riešení.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

CARD - NET, a. s.
Plynárenská 7/A
821 09 Bratislava
ID: 2769274   Dátum zverejnenia: 17.10.2016