Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora účtovníctva
CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s.
Miesto práce
Pribinova 6, Eurovea Central 2, Bratislava
Pribinova 6, Eurovea Central 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodník s cennými papiermi pôsobiaci na kapitálovom trhu hľadá do svojho tímu zamestnanca na oddelení backoffice so zameraním na účtovníctvo a reporting. Máte záujem rozvíjať svoju kreativitu v mladom kolektíve dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti? Priťahuje Vás oblasť finančníctva?
Hľadáme zamestnanca na pozíciu, ktorá:
• spracováva podklady pre vedenie účtovníctva spoločnosti, komunikuje s externým účtovníkom a audítorom, spätná kontrola výstupov z účtovníctva,
• vypracováva a predkladá finančné a štatistické výkazy z účtovníctva,
• zodpovedá za plnenie informačných a iných povinností voči Štatistickému úradu Slovenskej republiky a Garančnému fondu investícií,
• vykonávanie ostatných činností, ktorými ju poverí vedenie spoločnosti na oddelení backoffice.
Hľadáme zamestnanca na pozíciu, ktorá:
• spracováva podklady pre vedenie účtovníctva spoločnosti, komunikuje s externým účtovníkom a audítorom, spätná kontrola výstupov z účtovníctva,
• vypracováva a predkladá finančné a štatistické výkazy z účtovníctva,
• zodpovedá za plnenie informačných a iných povinností voči Štatistickému úradu Slovenskej republiky a Garančnému fondu investícií,
• vykonávanie ostatných činností, ktorými ju poverí vedenie spoločnosti na oddelení backoffice.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti s perspektívou rastu (s možnosťou následného pôsobenia v zahraničí)
Máte možnosť presadiť svoju kreativitu s jej napĺňaním
Zaujímavé ohodnotenie a benefity
Finančná podpora pri vzdelávaní sa v danej oblasti kapitálového trhu
Máte možnosť presadiť svoju kreativitu s jej napĺňaním
Zaujímavé ohodnotenie a benefity
Finančná podpora pri vzdelávaní sa v danej oblasti kapitálového trhu
Informácie o výberovom konaní
Zasielajte Vaše životopisy na [email protected]. Uchádzači, ktorí spĺňajú nami stanovené podmienky budú následne oslovení na osobný pohovor osobne v centrále našej spoločnosti.
Predpokladané ukončenie výberového konania 13.03.2017.
Predpokladané ukončenie výberového konania 13.03.2017.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, účtovné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme osobnosť, ktorá okrem uvedeného sa dokáže stotožniť s hodnotami, ktorými sa riadia naši spolupracovníci:
1. Vždy buď pozitívny a takto ovplyvňuj svoje okolie.
2. Vždy sa deľ. O svoje úspechy, úspechy firmy, svoje skúsenosti, znalosti, zručnosti.
3. Buď hrdý na svoju firmu, denne podporuj jej cieľ a cestu k jeho naplneniu.
4. Oslavuj všetky víťazstvá a upozorňuj na nedostatky a to vždy s pripraveným riešením.
5. Dávaj zo seba čo najviac a povzbudzuj k tomu svoje okolie.
6. Sústreď sa na to čo práve robíš a svoju prácu vždy dokonči.
7. Čas sú peniaze. Detailne plánuj, čas dodržiavaj a povzbudzuj k tomu ostatných.
8. Pozitíva vždy verejne, negatíva výhradne osobne.
9. Správaj sa k firme ako k svojmu majetku.
10. Zvyšuj svoje znalosti a neustále sa vzdelávaj.
1. Vždy buď pozitívny a takto ovplyvňuj svoje okolie.
2. Vždy sa deľ. O svoje úspechy, úspechy firmy, svoje skúsenosti, znalosti, zručnosti.
3. Buď hrdý na svoju firmu, denne podporuj jej cieľ a cestu k jeho naplneniu.
4. Oslavuj všetky víťazstvá a upozorňuj na nedostatky a to vždy s pripraveným riešením.
5. Dávaj zo seba čo najviac a povzbudzuj k tomu svoje okolie.
6. Sústreď sa na to čo práve robíš a svoju prácu vždy dokonči.
7. Čas sú peniaze. Detailne plánuj, čas dodržiavaj a povzbudzuj k tomu ostatných.
8. Pozitíva vždy verejne, negatíva výhradne osobne.
9. Správaj sa k firme ako k svojmu majetku.
10. Zvyšuj svoje znalosti a neustále sa vzdelávaj.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s. bola založená 1.1.2008 tímom odborníkov s bohatými skúsenosťami na kapitálovom trhu. Cieľom je vybudovať silného obchodníka s cennými papiermi, ktorý bude poskytovať klientom dostupnejšie, kvalitnejšie, no najmä špecializované portfólio služieb. Od 1.2.2008 sa CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s. stal členom Asociácie obchodníkov s cennými papiermi. Spoločnosť je zároveň členom Americko - Slovenskej obchodnej komory. Sme spoločnosť, ktorá sa chce presadiť inováciami a pro - klientskym prístupom.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2948798
Dátum zverejnenia: 27.2.2017
2017-02-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Spoločnosť: CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou