Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zamestnanec na oddelení Backoffice
CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s.
Miesto práce
Pribinova 6, Bratislava
Pribinova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodník s cennými papiermi pôsobiaci na kapitálovom trhu hľadá do svojho tímu zamestnanca na oddelení backoffice. Máte záujem rozvíjať svoju kreativitu v mladom kolektíve dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti? Priťahuje Vás oblasť finančníctva?
Tak sa pripravte, že prevezmete zodpovednosť za:
- Organizácia stretnutí, rokovaní, porád a praconého programu nadriadeného
- Vybavovanie pošty, emailova komunikácia
- Vedenie evidencie objednavok
- Administratíva v obchodnej oblasti
- Vedenie klientskej dokumentácie
- Správa klientskych zmlúv, kontrola správnosti, ich evidencia v systéme, archivácia
- Komunikácia s bankami a platobné transakcie
- Vykonávanie platobného styku, spravovanie finančných tokov a transakcii klientov
- Komunikácia so sprostredkovateľmi, podklady k fakturácii
- Uhrada provízií sprostredkovateľom
- Hodnotenie spolupráce a analýzy finančných sprostredkovateľov, ostatné činnosti v zmysle vnútorných predpisov spoločnosti
- Kontrola bezproblémového chodu recepcie
Tak sa pripravte, že prevezmete zodpovednosť za:
- Organizácia stretnutí, rokovaní, porád a praconého programu nadriadeného
- Vybavovanie pošty, emailova komunikácia
- Vedenie evidencie objednavok
- Administratíva v obchodnej oblasti
- Vedenie klientskej dokumentácie
- Správa klientskych zmlúv, kontrola správnosti, ich evidencia v systéme, archivácia
- Komunikácia s bankami a platobné transakcie
- Vykonávanie platobného styku, spravovanie finančných tokov a transakcii klientov
- Komunikácia so sprostredkovateľmi, podklady k fakturácii
- Uhrada provízií sprostredkovateľom
- Hodnotenie spolupráce a analýzy finančných sprostredkovateľov, ostatné činnosti v zmysle vnútorných predpisov spoločnosti
- Kontrola bezproblémového chodu recepcie
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti s perspektívou rastu (s možnosťou následného pôsobenia v zahraničí)
Máte možnosť presadiť svoju kreativitu s jej napĺňaním
Zaujímavé ohodnotenie a benefity
Finančná podpora pri vzdelávaní sa v danej oblasti kapitálového trhu
Máte možnosť presadiť svoju kreativitu s jej napĺňaním
Zaujímavé ohodnotenie a benefity
Finančná podpora pri vzdelávaní sa v danej oblasti kapitálového trhu
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o pozíciu nám pošlite svoj profesijný životopis spolu s fotografiou. Kontaktovať budeme telefonicky len uchádzačov ktorí spĺňajú požiadavky. Prosíme o pripojenie písomného súhlasu so spracovaním svojich osobných údajov za účelom výberového konania v súlade s ustanoveniami zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Radi sa stretneme s kandidátmi, ktorí majú:
- Ukončené VŚ vzdelanie, v oblasti financií a bankovníctva výhodou
- Prax na obdobnej pozícií na finančnom trhu aspoň 3 roky výhodou
- Orientáciu na detail a precíznosť
- Pozitívny vzťah k číslam a dátam
- Tímového ducha
- Flexibilita
- Dobré komunikačné schopnosti
- Ukončené VŚ vzdelanie, v oblasti financií a bankovníctva výhodou
- Prax na obdobnej pozícií na finančnom trhu aspoň 3 roky výhodou
- Orientáciu na detail a precíznosť
- Pozitívny vzťah k číslam a dátam
- Tímového ducha
- Flexibilita
- Dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s. bola založená 1.1.2008 tímom odborníkov s bohatými skúsenosťami na kapitálovom trhu. Cieľom je vybudovať silného obchodníka s cennými papiermi, ktorý bude poskytovať klientom dostupnejšie, kvalitnejšie, no najmä špecializované portfólio služieb. Od 1.2.2008 sa CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s. stal členom Asociácie obchodníkov s cennými papiermi. Spoločnosť je zároveň členom Americko - Slovenskej obchodnej komory. Sme spoločnosť, ktorá sa chce presadiť inováciami a pro - klientskym prístupom.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2617531
Dátum zverejnenia: 17.10.2016
2016-10-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou