Teamleader Zákazníckeho servisu Timestore
CANADA 2015 s.r.o.
Miesto práce
Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do internetového obchodu TimeStore.sk/cz/hu/ro/pl/si/hr/it/bg (portfólio: značkové hodinky, šperky, slnečné okuliare, kabelky, parfumy) hľadáme samostatnú osobu, ktorá má skúsenosti s vedením Zákazníckeho servisu, má drive a nebojí sa čeliť výzvam a prekážkam. Nehľadá prečo sa veci nedajú, ale naopak hľadá riešenia a navrhuje zlepšenia procesov:).
Hlavnými okruhmi práce bude:
- Podpora a vedenie tímu Zákazníckeho servisu pre internetový obchod
- Plánovanie pracovných zmien
- Nastavovanie procesov a navrhovanie vylepšení (reporting a analýza dát)
- Zodpovednosť za plynulý chod oddelenia Zákazníckeho servisu ( 6-7 kolegov)
- Zodpovednosť za adaptáciu a rozvoj kolegov (HR nábor)
- Neustále zvyšovanie úrovne nami poskytovaných služieb (záujem o AI a implementácia vhodných pracovných nástrojov)
- Komunikovanie s ostatnými oddeleniami vo firme, účasť na tímových/firemných poradách
- Zastupovanie kolegov počas ich neprítomnosti / zástup zákazníckych reklamácií / zástup reklamácií s dopravcami
Zamestnanecké výhody, benefity
- fixná pracovná doba: 7:30 - 16:00 (možnosť občasného homeoffice)
- kolektív mladých ľudí, ktorí sú naladení na rovnakej vlne
- dynamicky rastúca firma Ti umožní rozvíjať sa aj v iných smeroch, či už Ťa zaujímajú inovácie v eshope, marketing, grafika, cenotvorba, B2B,...
- možnosť zamestnaneckého nákupu za výhodné ceny
- výborná káva
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.4.2024 (ostáva ešte 1 deň)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office Excel - Mierne pokročilý
E-commerce - Mierne pokročilý
E-commerce - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Supervisor/Teamleader zákazníckeho servisu
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax vo vedení Call centra 1 a viac rokov výhodou
- Prozákaznícka orientácia
- Organizačné schopnosti
- Samostatnosť a rozhodovacie schopnosti
- Prax v internetovom obchode výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Internetový obchod TIMESTORE, ktorý sa špecializuje na predaj náramkových hodiniek, šperkov, slnečných okuliarov a kabeliek. Momentálne pôsobíme v 9 krajinách Slovensko, Česká Republika, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Slovinsko, Chorvátsko, Taliansko, Bulharsko.
Kontakt
ID: 4799538
Dátum zverejnenia: 10.4.2024
2024-04-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Riaditeľ call centra, Supervízor call centra Spoločnosť: CANADA 2015 s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac