Teamleader Zákazníckeho servisu Timestore

CANADA 2015 s.r.o.

Miesto práce
Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do internetového obchodu TimeStore.sk/cz/hu/ro/pl/si/hr/it/bg (portfólio: značkové hodinky, šperky, slnečné okuliare, kabelky, parfumy) hľadáme samostatnú osobu, ktorá má skúsenosti s vedením Zákazníckeho servisu, má drive a nebojí sa čeliť výzvam a prekážkam. Nehľadá prečo sa veci nedajú, ale naopak hľadá riešenia a navrhuje zlepšenia procesov:).


Hlavnými okruhmi práce bude:


  • Podpora a vedenie tímu Zákazníckeho servisu pre internetový obchod
  • Plánovanie pracovných zmien
  • Nastavovanie procesov a navrhovanie vylepšení (reporting a analýza dát)
  • Zodpovednosť za plynulý chod oddelenia Zákazníckeho servisu ( 6-7 kolegov)
  • Zodpovednosť za adaptáciu a rozvoj kolegov (HR nábor)
  • Neustále zvyšovanie úrovne nami poskytovaných služieb (záujem o AI a implementácia vhodných pracovných nástrojov)
  • Komunikovanie s ostatnými oddeleniami vo firme, účasť na tímových/firemných poradách
  • Zastupovanie kolegov počas ich neprítomnosti / zástup zákazníckych reklamácií / zástup reklamácií s dopravcami

Zamestnanecké výhody, benefity

  • fixná pracovná doba: 7:30 - 16:00 (možnosť občasného homeoffice)
  •  kolektív mladých ľudí, ktorí sú naladení na rovnakej vlne
  • dynamicky rastúca firma Ti umožní rozvíjať sa aj v iných smeroch, či už Ťa zaujímajú inovácie v eshope, marketing, grafika, cenotvorba, B2B,...
  • možnosť zamestnaneckého nákupu za výhodné ceny
  • výborná káva​

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostáva ešte 1 deň)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office Excel - Mierne pokročilý
E-commerce - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Supervisor/Teamleader zákazníckeho servisu

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ​Prax vo vedení Call centra 1 a viac rokov výhodou
  • Prozákaznícka orientácia
  • Organizačné schopnosti
  • Samostatnosť a rozhodovacie schopnosti
  • Prax v internetovom obchode výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Internetový obchod TIMESTORE, ktorý sa špecializuje na predaj náramkových hodiniek, šperkov, slnečných okuliarov a kabeliek. Momentálne pôsobíme v 9 krajinách Slovensko, Česká Republika, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Slovinsko, Chorvátsko, Taliansko, Bulharsko.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Andrej Chudý
Tel.: +421908729655
E-mail: poslať životopis
ID: 4799538  Dátum zverejnenia: 10.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac